Guia docente 2020_21
Facultad de Ciencias de la Educación y Trabajo Social
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Psicoloxía: Prevención e tratamento das dificultades de aprendizaxe e os trastornos do desenvolvemento
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias
Identificar e planificar na resolución de situacións educativas que afectan a estudantes con diferentes capacidades e distintos tipos de aprendizaxe. CB2
CG4
CE4
CE13
CE17
CT2
CT7
CT13
Identificar manifestacións escolares de dificultades de aprendizaxe e trastornos do desenvolvemento. CB3
CG2
CE4
CE5
CT8
Aplicar os coñecementos adquiridos para favorecer a aprendizaxe e o desenvolvemento en contextos diversos e plurais. CB2
CG4
CE5
CE6
CE19
CT2
CT7
CT8
CT13
CT16
Analizar de forma crítica os coñecementos provenientes da psicoloxía da educación e do desenvolvemento para construír unha visión propia, integradora e articulada que permita a mellora, a aprendizaxe e o desenvolvemento dos nenos e nenas con necesidades especificas de apoio educativo. CB3
CG4
CG10
CE3
CE6
CE17
CT13
CT16
Identificar as dificultades de aprendizaxe e os trastornos do desenvolvemento, informar e colaborar no seu tratamento. CB3
CB4
CG2
CE6
CT1
CT2
CT8
CT9
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000