Educational guide 2023_24
Facultade de Educación e Traballo Social
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Educación: Novas tecnoloxías aplicadas á educación primaria
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Analizar o contexto da actual sociedade da información e reflexionar sobre a nova contorna social e educativo que xeran as Tecnoloxías da Información e a Comunicación (TIC), dando lugar á necesidade de adquirir novas competencias persoais e profesionais. A1
A3
B1
B2
B6
B9
B10
C1
C2
C7
C8
C9
C11
C17
C19
D2
D6
Analizar as linguaxes audiovisuais e as súas implicacións educativas. A1
A2
A3
B1
B6
C2
C5
C7
C8
C9
C23
D1
D6
Construír unha base de coñecementos, actitudes e habilidades técnicas útiles para o futuro mestre no desenvolvemento da súa actividade profesional que lle permitan unha adecuada utilización dos recursos tecnolóxicos ao seu alcance, analizando e reflexionando sobre as implicacións que dita utilización ten no deseño e desenvolvemento curricular. A1
A2
A3
A4
A5
B1
B2
B6
B9
B10
B11
C2
C5
C7
C8
C9
C11
C15
C17
C19
D1
D2
D5
D6
D9
D16
D22
Ser capaz de buscar, seleccionar e avaliar ou deseñar e construír materiais didácticos en soporte tecnolóxico adaptados ás características dos alumnos e dos contidos de aprendizaxe, así como de realizar unha proposta didáctica de integración curricular en contextos específicos. A2
A3
A4
B1
B2
B3
B4
B6
B7
B10
B11
B12
C2
C5
C6
C7
C8
C9
C11
C13
C15
C16
C17
C19
C23
D1
D2
D3
D4
D5
D6
D7
D8
D9
D12
D13
D14
D15
D16
D17
D18
D22
Aplicar os medios de comunicación da rede ao proceso de ensino-aprendizaxe. A1
A2
A3
A4
A5
B1
B2
B3
B4
B6
B7
B8
B9
B10
B11
B12
C2
C5
C6
C7
C8
C11
C17
C19
C23
D1
D7
D8
D14
D15
D22
Abordar a produción de materiais tecnolóxicos e/ou adaptalos desde alternativas creativas e innovadoras. A1
A2
A3
A4
A5
B1
B2
B3
B4
B6
B7
B8
B9
B10
B11
B12
C2
C5
C6
C7
C8
C9
C11
C13
C15
C16
C17
C19
C23
C30
C37
C66
D1
D2
D3
D4
D5
D6
D7
D8
D9
D12
D13
D14
D15
D16
D17
D18
D22
Desenvolver as capacidades de colaboración, participación activa e traballo en equipo como instrumentos básicos da formación como futuros docentes e tomar conciencia de que o ensino é un labor de equipo. A3
A5
B5
B6
B9
C11
C16
D8
D9
D12
D13
D15
D16
Analizar e avaliar materiais dixitais identificando os seus puntos fortes e débiles para integralos no proceso de ensino-aprendizaxe. A1
B1
B2
B10
B12
C9
C11
C16
C23
D1
D14
D16
D22
Traballar autónomamente, cun posicionamento académico e unha actitude investigadora ante os procesos educativos en xeral e a educación virtual ou e-learning, en particular. A1
A5
B1
B12
C19
C23
D14
D15
D16
D17
D22
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000