Guia docente 2023_24
Facultade de Educación e Traballo Social
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Educación: Deseño e desenvolvemento do currículo da educación primaria
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
2. Coñecer e analizar elementos básicos do currículo de Educación Primaria e cuestionar criticamente as diversas tendencias e propostas curriculares da administración educativa. A3
A5
B1
B2
B8
B11
B12
C5
C8
C16
C17
D1
D2
D6
D8
D9
D14
D16
D22
3. Deseñar, planificar e avaliar a actividade docente e a aprendizaxe na aula tendendo ás necesidades dos estudantes e transmitir seguridade, tranquilidade e afecto. A2
B1
B2
B4
B5
B11
C16
C17
C18
D2
D8
D13
D14
D15
D18
D22
4. Seleccionar, desenvolver e avaliar contidos do currículo mediante recursos didácticos axeitados e promover as competencias correspondentes nos estudantes. A5
B1
B2
B3
B8
B11
C15
C16
C17
C18
D2
D6
D8
D9
D13
D14
D23
5. Lograr unha capacidade de relación e de comunicación, así como de equilibrio emocional nas variadas circunstancias da actividade profesional. A4
B2
B5
B8
B10
B11
C7
C12
C15
C18
D9
D13
D17
6. Cualificarse para traballar en equipo cos compañeiros e outros profesionais dentro e fóra do centro como condición necesaria para a mellora da súa actividade profesional, compartindo saberes e experiencias. A5
B2
B5
B10
C13
C14
C18
D9
D15
7. Preparar, seleccionar ou construír materiais didácticos e utilizalos nos marcos específicos das distintas disciplinas atendendo aos principios teóricos da globalización e á súa aplicación ás etapas de Educación Primaria. A2
B1
B2
B4
B11
C15
C16
D6
8. Desenvolver a capacidade para recompilar, analizar, elaborar, crear, seleccionar e avaliar materiais curriculares apropiados ás características do alumno de Educación Primaria. Controlar e facer o seguimento de proceso educativo e, en particular, de ensino-aprendizaxe mediante o dominio de técnicas e estratexias necesarias. A2
A3
B10
B11
C7
C16
D2
D9
D22
9. Utilizar a avaliación, na súa función propiamente pedagóxica e non puramente acreditativa, como elemento regulador e promotor do ensino, da aprendizaxe e da súa propia formación. A3
B1
B2
B5
B9
C9
C12
C16
C18
D1
D2
D8
D9
D15
D22
10. Potenciar o rendemento académico dos alumnos e o seu progreso escolar, no marco dunha educación integral. A5
B3
B4
B5
B9
B12
C12
C13
C14
C15
D2
D8
D9
D13
D15
D22
11. Asumir a necesidade do desenvolvemento integral continuo, mediante a autoavaliación da propia práctica. A5
B2
B9
B10
B12
C9
D8
D14
D15
D22
12. Comprender que a dinámica diaria en Educación Primaria é cambiante en función de cada estudante, grupo, situación e saber ser flexible no exercicio da función docente. B3
B4
B12
C7
C11
C12
D13
D15
D16
D17
D22
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000