Código |
Descrición |
CB1 |
Que os estudantes demostren posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e adoita atoparse a un nivel que, malia se apoiar en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
CB2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
CB3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
CB4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solución a un público tanto especializado coma non especializado. |
CB5 |
Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
CG2 |
Deseñar, planificar e avaliar procesos de ensino e aprendizaxe, tanto individualmente como en colaboración con outros docentes e profesionais do centro |
CG3 |
Abordar con eficacia situacións de aprendizaxe de linguas en contextos multiculturais e plurilingües. Fomentar a lectura e o comentario crítico de textos dos diversos dominios científicos e culturais contidos no currículo escolar |
CG4 |
Deseñar e regular espazos de aprendizaxe en contextos de diversidade e que atendan á igualdade de xénero, á equidade e ao respecto aos dereitos humanos que conformen os valores da formación cidadá |
CG6 |
Coñecer a organización dos colexios de educación primaria e a diversidade de accións que comprende o seu funcionamento. Desempeñar as funcións de titoría e de orientación cos estudantes e as súas familias, atendendo as singulares necesidades educativas dos estudantes. Asumir que o exercicio da función docente ha de ir perfeccionándose e adaptándose aos cambios científicos, pedagóxicos e sociais ao longo da vida |
CG7 |
Colaborar cos distintos sectores da comunidade educativa e do contorno social. Asumir a dimensión educadora da función docente e fomentar a educación democrática para unha cidadanía activa |
CG8 |
Manter unha relación crítica e autónoma respecto dos saberes, os valores e as institucións sociais públicas e privadas |
CG9 |
Valorar a responsabilidade individual e colectiva na consecución dun futuro sustentable |
CG10 |
Reflexionar sobre as prácticas de aula para innovar e mellorar o labor docente. Adquirir hábitos e destrezas para a aprendizaxe autónoma e cooperativa e promovela entre os estudantes |
CG11 |
Coñecer e aplicar nas aulas as tecnoloxías da información e da comunicación. Discernir selectivamente a información audiovisual que contribúa ás aprendizaxes, á formación cívica e á riqueza cultural |
CG12 |
Comprender a función, as posibilidades e os límites da educación na sociedade actual e as competencias fundamentais que afectan aos colexios de educación primaria e aos seus profesionais. Coñecer modelos de mellora da calidade con aplicación aos centros educativos |
CE1 |
Comprender os procesos de aprendizaxe relativos ao periodo 6-12 no contexto familiar, social e escolar |
CE2 |
Coñecer as características destes estudantes, así como as características dos seus contextos motivacionales e sociais |
CE7 |
Analizar e comprender os procesos educativos no aula e fóra dela relativos ao periodo 6-12 |
CE8 |
Coñecer os fundamentos da Educación Primaria |
CE9 |
Analizar a práctica docente e as condicións institucionais que a enmarcan |
CE10 |
Coñecer a evolución histórica do sistema educativo no noso país e os condicionantes políticos e legislativos da actividade educativa |
CE11 |
Coñecer os procesos de interacción e comunicación no aula |
CE13 |
Promover o traballo cooperativo e o traballo e esforzo individuais |
CE14 |
Promover accións de educación en valores orientadas á preparación dunha cidadanía activa e democrática |
CE15 |
Coñecer e abordar situacións escolares en contextos multiculturales |
CE17 |
Coñecer e aplicar experiencias innovadoras en Educación Primaria |
CE19 |
Coñecer e aplicar metodoloxías e técnicas básicas de investigación educativa e ser capaz de deseñar proxectos de innovación identificando indicadores de avaliación |
CE22 |
Relacionar la educación con el medio, y cooperar con las familias y la comunidad |
CE23 |
Analizar e incorporar de forma crítica las cuestiones más relevantes de la sociedad actual que afectan a la educación familiar y escolar: impacto social y educativo de los lenguajes audiovisuales y de las pantallas; cambios en las relaciones de género e intergeneracionales; multiculturalidad e interculturalidad; discriminación e inclusión social y desarrollo sostenible |
CE24 |
Coñecer a evolución histórica da familia, os diferentes tipos de familias, de estilos de vida e educación no contexto familiar |
CE28 |
Valorar as ciencias como un feito cultural |
CE29 |
Recoñecer a mutua influencia entre ciencia, sociedade e desenvolvemento tecnolóxico, así como as condutas cidadás pertinentes, para procurar un futuro sostenible |
CE31 |
Comprender os principios básicos das ciencias sociais |
CE34 |
Fomentar a educación democrática da cidadanía e a práctica do pensamento social crítico |
CE35 |
Valorar a relevancia das institucións públicas e privadas para a convivencia pacífica entre os pobos
|
CE48 |
Fomentar a lectura e animar a escribir |
CE52 |
Desenvolver e evaluar contidos do currículo mediante recursos didácticos apropiados e promover as competencias correspondentes nos estudantes |
CE63 |
Controlar e facer o seguimiento do proceso educativo e en particular o de ensino-aprendizaxe mediante o dominio das técnicas e estratexias necesarias |
CE64 |
Relacionar teoría e práctica coa realidade do aula e do centro |
CE65 |
Participar na actividade docente e aprender a saber facer, actuando e reflexionando desde a práctica |
CE66 |
Participar nas propostas de mellora nos distintos ámbitos de actuación que se poidan establecer nun centro |
CE68 |
Coñecer formas de colaboración cos distintos sectores da comunidade educativa e da contorna social |
CE69 |
Estas competencias, xunto coas propias do resto de materias, quedarán reflectidas no Traballo fin de Grado que compendia a formación adquirida ao longo de todos as ensinanazas descritas |
CT1 |
Capacidade de análise e síntese |
CT2 |
Capacidade de organización e planificación |
CT3 |
Comunicación oral e escrita na lingua materna |
CT5 |
Coñecemento de informática relativos ao ambito de estudo |
CT6 |
Capacidade de xestión da información |
CT7 |
Resolución de problemas |
CT8 |
Toma de decisións |
CT9 |
Traballo en equipo |
CT10 |
Traballo nun equipo de carácter interdisciplinar |
CT11 |
Traballo nun contexto internacional |
CT12 |
Habilidades nas relacións interpersoais |
CT13 |
Recoñecemento da diversidade e multiculturalidade |
CT14 |
Razoamento crítico |
CT15 |
Compromiso ético |
CT16 |
Aprendizaxe autónoma |
CT17 |
Adaptación a novas situacións |
CT18 |
Creatividade |
CT19 |
Lideranza |
CT20 |
Coñecemento doutras culturas e costumes |
CT21 |
Iniciativa e espírito emprendedor |
CT22 |
Motivación pola calidade |