Guia docente 2023_24
Facultad de Educación y Trabajo Social
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Educación: Fundamentos didácticos e organizativos do ensino
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Seminario Levaranse a cabo actividades e traballos nos que se profundice sobre aspectos teóricos e prácticos dos contidos da materia.
15 B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
B10
B11
B12
C1
C2
C5
C6
C8
C9
C12
C13
C14
C15
C16
C18
Traballo tutelado Na avaliación dos traballos de aula dos grupos c teranse en conta os seguintes criterios:
- Aspectos formais.
- Calidade dos traballos.
- Exposición oral se é o caso, e resposta ás preguntas expostas.
30 B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
B10
B11
B12
C1
C2
C5
C6
C8
C9
C12
C13
C14
C15
C16
C18
D1
D2
D3
D4
D5
D6
D7
D8
D9
D10
D11
D12
D13
D14
D15
D16
D17
D18
D19
D20
D21
D22
Aprendizaxe colaborativa Comprende un grupo de procedementos de ensino que parten da organización da clase en pequenos grupos mixtos e heteroxéneos onde o alumnado traballa de forma coordinada entre si para desenvolver tarefas académicas e afondar na súa propia aprendizaxe. 15 B1
B2
B3
B4
B5
B6
C3
C4
C5
C12
C15
D1
D2
D3
D4
D5
D6
D7
D8
D15
D17
Exame de preguntas obxectivas Probas para a avaliación das competencias adquiridas que inclúen preguntas pechadas con diferentes alternativas de resposta (verdadeiro/falso, elección múltiple, emparellamento de elementos...). Os alumnos/as seleccionan unha resposta entre un número limitado de posibilidades. 40 B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
B10
B11
B12
C1
C2
C5
C6
C8
C9
C12
C13
C14
C15
C16
C18
D1
D2
D3
D4
D5
D6
D7
D8
D9
D10
D11
D12
D13
D14
D15
D16
D17
D18
D19
D20
D21
D22
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

MODALIDAD DE AVALIACIÓN CONTINUA/ALUMNADO ASISTENTE:

- Como probas de avaliación continua, tanto presenciais como telemáticas, realizaranse sempre dentro do horario asignado ás aulas lectivas da materia. 

- Enténdese por alumnado asistente aquel que segue con regularidade as clases (mínimo un 80%). 

- Os grupos colaborativos terán os mesmos compoñentes para todas as actividades grupales e formaranse de entre o alumnado asistente en grupos de 5 alumnos/as nos grupos B, e de 3 alumnos/as nos grupos C; os membros de cada grupo deben elixir un portavoz que debe ser o único encargado/a de subir a actividade á plataforma moovi sen esquecer indicar os datos de todos os integrantes do grupo.

- Para superar a materia será preciso alcanzar como mínimo o 50% da puntuación en cada un dos dous subapartados da parte práctica e menos do 50% da parte teórica. É dicir: son criterios sumativos entre si e nunca poderán sumarse se nalgún deles non se obtén o mínimo establecido.

Parte práctica (subapartados):

15% Seminario (necesario obter 0,75 para poder sumar un máximo de 1.5)

15% Aprendizaxe colaborativo ( é necesario obter 0.75 para poder sumar un máximo de 1.5)

30% Traballo tutelado (é necesario obter 1.5 para poder sumar un máximo de 3)

Parte teórica:

40% Exame (é necesario obter 2 para poder sumar un máximo de 4)

MODALIDAD DE AVALIACIÓN GLOBAL/ALUMNADO NO ASISTENTE:

- A elección da modalidade de avaliación global suporá a renuncia á avaliación continua. O alumnado non asistente deberá contactar ao comezo de curso co docente da materia vía e-mail optando por una evaluación global. Aquel alumnado que non cumpra o requisito de asistencia mínima (en torno ao 80% das clases teórico-prácticas) pasará a ser considerado alumnado non asistente, optando por unha avaliación global.

- Como probas de avaliación global realizanse sempre na data oficial do exame para cada oportunidade de avaliación dentro do periodo de probas oficiais no marcado calendario académico de cada curso.

- Enténdese por alumnado non asistente aquel que non asiste con regularidade ás clases (falta máis dun 20%). 

- Este alumnado fará todos os traballos de maneira individual e a data de entrega será a mesma que para o alumnado presencial.

- A avaliación deste alumnado farase de igual maneira que a do alumnado presencial.

- Para superar a materia será preciso alcanzar como mínimo o 50% da puntuación en cada un dos subapartados da parte práctica o  50% da parte teórica. É dicir: son criterios sumativos entre si e nunca poderán sumarse se nalgún deles non se alcanza o mínimo establecido.

Parte práctica (subapartados):

15% Seminario (necesario obter 0.75 para poder sumar un máximo de 3)

15% Aprendizaxe *colaborativo ( é necesario obter 0.75 para poder sumar un máximo de 1,5)

30% Traballo tutelado (é necesario obter 1.5 para poder sumar un máximo de 3)

Parte teórica:

40% Exame (é necesario obter 2 para poder sumar un máximo de 4)

CONVOCATORIA DE XULLO:

As partes da materia superadas na 1ª oportunidade, non serán obxecto de avaliación académica naa 2ª, considerándose, por tanto, como aprobadas ese curso.

DATOS DOS EXÁMENES:

As datas oficiais dos exames pódense consultar na web da facultade no espazo datas de exames.

PROGRAMA PIUNE (PAT):

"En coherencia co carácter *inclusivo que caracteriza á Facultade de Educación e Traballo Social, esta guía podrá ser adaptada para atender como necesidades específicas de apoio educativo que presente o alumnado adscrito ao programa PIUNE (PAT)"

Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000