Educational guide 2023_24
Facultade de Educación e Traballo Social
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Educación: Fundamentos didácticos e organizativos do ensino
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
1. Coñecer a evolución histórica do sistema educativo no noso país e os condicionantes políticos e lexislativos da actividade educativa e situar a escola no sistema educativo español, no contexto europeo e internacional. B1
C1
C9
C12
D1
D2
D6
D7
D8
D9
D13
D19
D21
D22
2. Coñecer a lexislación que regula as escolas de Educación Primaria e a súa estrutura e os modelos de organización do espazo e materiais. B6
C1
C8
C9
C16
D1
D6
D8
D14
D22
3. Valorar a importancia da estabilidade e a regularidade na contorna escolar, os horarios e os estados de ánimo do profesorado como factores que contribúen ao progreso harmónico e integral dos estudantes. B7
B8
B9
C1
C2
C5
C9
C12
D1
D2
D6
D7
D8
D9
D12
D13
D18
D19
D22
4. Planificación das secuencias de aprendizaxe e organización das situacións de traballo na aula e no espazo de xogo. B2
B4
B10
B11
B12
C1
C2
C9
C12
C16
C18
D1
D2
D5
D6
D7
D8
D9
D10
D16
D18
D19
5. Saber traballar en equipo con outros profesionais e colaborar cos distintos sectores da comunidade educativa e da contorna co fin de planificar secuencias de aprendizaxe e organizar situacións de traballo na aula e no espazo de xogo identificando as peculiaridades do período de 6-12 anos. C1
C2
C3
C4
C9
C11
C12
D1
D2
D6
D7
D8
D9
D18
D19
6. Ter unha imaxe realista de si mesmo, actuar conforme ás propias conviccións, asumir responsabilidades, tomar decisións e relativizar as posibles frustracións. C1
C9
C12
D1
D2
D6
D7
D8
D9
D14
D15
D18
D19
D21
7. Tomar conciencia da complexidade dos procesos educativos en xeral e os procesos de ensino-aprendizaxe nas etapas obrigatorias do sistema educativo. B3
B5
C1
C2
C5
C9
C12
D1
D2
D6
D7
D8
D9
D18
D19
D22
8. Analizar e aplicar distintas estratexias metodolóxicas para organizar os espazos, materiais e tempos en función de diferentes modelos didácticos e das características e necesidades do alumnado. C1
C2
C5
C6
C9
C12
D1
D2
D5
D6
D7
D8
D9
D12
D14
D15
D16
D18
D19
D22
9. Coñecer experiencias internacionais e exemplos de experiencias innovadoras en educación primaria e aplicalas na aula. C1
C9
C12
C13
C14
C15
D1
D2
D3
D4
D6
D10
D11
D13
D18
D19
D20
D22
10. Participar na definición de proxecto educativo e na actividade xeral do centro atendendo a criterios de control de calidade. C1
C3
C9
C11
C12
D1
D2
D7
D8
D9
D14
D18
D19
D22
11. Comprender que a dinámica diaria en Educación Primaria é cambiante en función de cada estudante, grupo e situación e saber ser flexible no exercicio da función docente. C1
C9
C12
D1
D2
D6
D7
D8
D13
D17
D19
D21
D22
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000