Resultados de aprendizaxe |
Competencias |
1. Colaborar cos distintos sectores da comunidade educativa e do entorno social. Asumir a dimensión educadora da función docente e fomentar a educación democrática para unha cidadanía activa. |
CB1 CB2 CB3 CB4 CB5
|
CG2 CG4 CG5 CG6 CG7 CG11
|
CE49 CE50 CE52
|
CT9 CT13 CT14 CT15
|
2. Manter unha relación crítica e autónoma respecto dos saberes, os valores e
as institucións sociais públicas e privadas.
|
CB3
|
CG4 CG5 CG11 CG12
|
|
CT1 CT2 CT16 CT20
|
3. Valorar a responsabilidade individual e colectiva na consecución dun futuro
sostenible.
|
|
|
|
CT11 CT15
|
4. Coñecer e aplicar nas aulas as tecnoloxías da información e da comunicación. Discernir selectivamente a información audiovisual que contribua ás aprendizaxes, á formación cívica e á riqueza cultural.
|
|
CG11
|
CE43 CE52
|
CT6 CT16
|
5. Adquirir formación literaria e familiarizarse coa literatura infantil e os seus
subxéneros. Explorar a importancia da literatura infantil no desenvolvemento e a
educación dos xóvenes.
|
|
CG2
|
CE43 CE44 CE51
|
CT18 CT20
|
6. Expresarse de modo creativo e lúdico nunha lingua estranxeira, oralmente e por
escrito.
|
|
|
CE43 CE44 CE48 CE50 CE51
|
CT4 CT18 CT20
|
7. Desenvolver e avaliar contidos do currículo mediante recursos didácticos
apropiados e promover a competencia creativa nos estudantes.
|
|
CG1
|
CE42 CE49
|
CT1 CT2 CT7 CT18 CT21
|
8. Recoñecer á literatura infantil como fonte valiosa de input na lingua estranxeira, tanto para alumnos de infantil como para estudantes en formación.
Adoptar a lectura de literatura infantil como estratexia permanente de aprendizaxe da lingua estranxeira.
|
|
CG2 CG4
|
|
CT4 CT18 CT20
|
9. Desenvolver unha visión crítica dos textos de literatura infantil estudados. Chegar
a unha comprensión dos valores transmitidos pola literatura infantil, que
permita promover a igualdade de xénero, a equidade e o respecto aos dereitos humanos que conformen os valores da formación cidadá.
|
|
CG2 CG4 CG5
|
|
CT1 CT15
|
10. Comprender a idea principal e o argumento de películas e de programas de
radio ou televisión relacionados co ámbito dla literatura infantil.
|
|
|
CE43 CE44 CE46 CE48 CE50
|
CT1 CT3 CT4
|
11. Comprender a descripción de acontecementos, sentimentos e desexos expresados
en obras de literatura infantil.
|
|
CG2 CG4
|
CE44 CE49 CE50
|
CT1 CT12
|
12. Comprender textos escritos do ámbito da literatura infantil, de diversas
culturas e momentos históricos.
|
|
CG4 CG5
|
CE50 CE51
|
CT3 CT4 CT13
|
13. Saber narrar unha historia ou relato, a trama dun libro ou película, e poder
comunicar, elaborar e xustificar impresións e opinións derivadas de eles.
|
|
|
CE43 CE44 CE48 CE49
|
CT1 CT3 CT4 CT20
|
14. Ser capaz de escribir textos críticos que describan as súas impresións acerca de
obras de literatura infantil.
|
|
|
CE43 CE44
|
CT1 CT3 CT4 CT16
|
15. Entender a literatura infantil e xuvenil como un estímulo para a propia
creatividade e ser capaz de escribir os seus propios textos creativos correspondentes
aos seus distintos subxéneros.
|
|
CG2
|
CE49 CE50 CE51
|
CT3 CT4 CT16 CT18 CT21
|