Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Situacións de comunicación en lingua estranxeira: Inglés
   Bibliografía. Fontes de información

BIBLIOGRAFÍA BÁSICA

McNicholls, S. (2015) Communicative Situations,  (Apuntes da Materia, disponibles en Puga, Dr Temes, 3, 32003 OURENSE,  a partir da primera semana do cuadrimestre)

 

BIBLIOGRAFÍA COMPLEMENTARIA

Didáctica

Agencia de Programas Educativos Europeos (2003). Portfolio Europeo de las Lenguas (PEL). Madrid: Comité Nacional

para el desarrollo del PEL. Disponible en: http://www.oapee.es/oapee/inicio/iniciativas/portfolio/portfolios-validados-esp.html

Council of Europe (2001). Common European framework of reference for languages: Learning, teaching,

assessment. Cambridge: Cambridge University Press & Modern Languages Division.

González Piñeiro, M., Guillén Díaz, C. y Vez, J.M. 2010. Didáctica de las lenguas modernas: Competencia plurilingüe e

intercultural. Madrid: Editorial Síntesis.

Madrid, D. & N. McLaren (eds.) 2004. TEFL in primary education. Granada: Universidad de Granada.

 

Lengua

Frank, C., Rinvolucri, M. y Berer, M. (1982) Challenge to Think. Oxford: OUP.

Hadfield, C. y Hadfield, J. (1990). Writing Games. Walton-on Thames: Nelson.

Hadfield, J. (1984). Elementary Communication Games. Walton-on Thames: Nelson.

Hadfield, J. (1990). Intermediate Communication Games. Walton-on Thames: Nelson.

Hadfield, J. (1987). Advanced Communication Games. Walton-on Thames: Nelson.

Klippel, F. (1984). Keep Talking. Cambridge: CUP.

Maley, A. y Duff, A. (1982). Drama Techniques in Language Learning. Cambridge: CUP.

Morgan, J. y  Rinvolucri, M. (1988). The Q Book. Harlow: Longman.

Rinvolucri, M. (1984). Grammar Games. Cambridge: CUP.

Ur, P. (1982). Discussions That Work. Cambridge: CUP.

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000