Guia docente 2023_24
Facultad de Educación y Trabajo Social
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Situacións de comunicación en lingua estranxeira: Inglés
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
1. Deseñar, planificar e avaliar procesos de ensino e aprendizaxe, tanto individualmente como en colaboración con outros docentes e profesionais do centro. A1
A2
A3
A4
A5
B2
B12
C42
C43
C44
C46
C48
C49
C52
D2
D6
D9
D10
D17
D21
2. Reflexionar sobre as prácticas de aula para innovar e mellorar o labor docente. Adquirir hábitos e destrezas para a aprendizaxe autónoma e cooperativo e promovelo entre os estudantes. A3
B2
B4
B11
C42
C43
C44
C46
C48
C49
C52
D5
D10
D16
D21
3. Abordar con eficacia situacións de aprendizaxe de linguas en contextos multiculturais e plurilingües. B5
C43
C44
C46
C49
D3
D4
D5
D11
D12
D13
D20
4. Deseñar e regular espazos de aprendizaxe en contextos de diversidade e que atendan á igualdade de xénero, á equidad e ao respecto aos dereitos humanos que conformen os valores da formación cidadá. A3
B7
D8
D10
D12
D13
D14
D15
5. Comprender os principios básicos das ciencias da linguaxe e a comunicación. C43
C52
D3
D4
6. Desenvolver e avaliar contidos do currículo mediante recursos didácticos apropiados e promover as competencias correspondentes nos estudantes. A4
B2
C42
C49
D2
D8
D18
D20
7. Identificar os tipos de actividades comunicativas nos ámbitos persoal, público, profesional e educativo. C43
C52
D3
D4
8. Elaborar tarefas (situacións de comunicación) que contemplen os distintos tipos de actividades comunicativas en distintos ámbitos, adecuadas ao nivel A.1 do Marco. C43
C52
D3
D4
D8
D10
D17
D18
D20
D21
9. Elaborar esquemas cognitivos que permitan dividir cada tarefa en subtarefas A4
C46
C49
D4
D7
D21
10. Saber relacionar a tarefa co seu correspondente nivel de referencia (A.1 do Marco Común Europeo) C43
C51
C52
D1
D20
11. Determinar as competencias xerais e as competencias comunicativas que corresponden a cada subtarefa C51
C61
D4
D20
12. Levar a cabo a tarefa representándoa na aula. C43
C52
D2
D3
D4
D9
D19
D21
13. Saber utilizar as escalas holísticas e específicas para a avaliación das tarefas. C42
C43
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000