Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Situacións de comunicación en lingua estranxeira: Inglés
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
1. Deseñar, planificar e avaliar procesos de ensino e aprendizaxe, tanto individualmente como en colaboración con outros docentes e profesionais do centro.
saber
saber facer
A2
A3
A4
A5
A7
A10
B1
B2
B3
B4
B7
B8
B9
B10
B11
B13
B15
B16
B19
B21
2. Reflexionar sobre as prácticas de aula para innovar e mellorar o labor docente. Adquirir hábitos e destrezas para a aprendizaxe autónoma e cooperativo e promovelo entre os estudantes.
saber facer
Saber estar / ser
A3
A4
A5
B1
B2
B3
B4
B7
B8
B9
B10
B11
B12
B13
B15
B21
3. Abordar con eficacia situacións de aprendizaxe de linguas en contextos multiculturais e plurilingües.
saber facer
Saber estar / ser
A3
B1
B2
B3
B4
B7
B8
B9
B10
B11
B19
4. Deseñar e regular espazos de aprendizaxe en contextos de diversidade e que atendan á igualdade de xénero, á equidad e ao respecto aos dereitos humanos que conformen os valores da formación cidadá.
saber
saber facer
A1
A4
A5
A6
A10
B1
B2
B3
B4
B6
B7
B8
B9
B10
B11
B13
B15
B16
B19
5. Comprender os principios básicos das ciencias da linguaxe e a comunicación.
saber
A10
A12
B1
B2
B3
B4
B6
B7
B8
B9
B10
B11
B12
B15
B16
B19
6. Desenvolver e avaliar contidos do currículo mediante recursos didácticos apropiados e promover as competencias correspondentes nos estudantes.
saber
saber facer
A1
A2
A3
A4
A5
A10
B1
B2
B3
B4
B6
B7
B8
B9
B10
B11
B12
B13
B15
B16
B19
B21
7. Identificar os tipos de actividades comunicativas nos ámbitos persoal, público, profesional e educativo.
saber
saber facer
A2
A3
B3
B4
B7
B8
B9
B10
B12
B15
B19
8. Elaborar tarefas (situacións de comunicación) que contemplen os distintos tipos de actividades comunicativas en distintos ámbitos, adecuadas ao nivel A.1 do Marco.
saber
saber facer
A2
A3
B1
B2
B3
B4
B7
B8
B9
B10
B11
B15
B19
9. Elaborar esquemas cognitivos que permitan dividir cada tarefa en subtarefas
saber
saber facer
A2
A3
B1
B2
B3
B4
B7
B8
B9
B10
B11
B12
B15
B19
10. Saber relacionar a tarefa co seu correspondente nivel de referencia (A.1 do Marco Común Europeo)
saber
saber facer
A2
A3
B1
B2
B3
B4
B7
B9
B10
B11
B12
B15
B16
B19
11. Determinar as competencias xerais e as competencias comunicativas que corresponden a cada subtarefa
saber
saber facer
A2
A3
B1
B2
B3
B4
B7
B8
B9
B10
B11
B12
B15
B19
12. Levar a cabo a tarefa representándoa na aula.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A2
A3
A4
A10
B1
B2
B3
B4
B7
B8
B9
B10
B11
B12
B15
B19
13. Saber utilizar as escalas holísticas e específicas para a avaliación das tarefas.
saber
saber facer
A2
A3
B1
B2
B3
B4
B7
B8
B9
B10
B11
B12
B15
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000