Guia docente 2023_24
Facultade de Educación e Traballo Social
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Situacións de comunicación en lingua estranxeira: Francés
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
1. Deseñar, planificar e avaliar procesos de ensino e aprendizaxe, tanto individualmente como en colaboración con outros docentes e profesionais do centro A3
A4
A5
B2
B3
B9
B12
C61
D2
D6
D9
D10
D17
D21
D22
2. Reflexionar sobre as prácticas de aula para innovar e mellorar o labor docente. Adquirir hábitos e destrezas para a aprendizaxe autónoma e cooperativo e promovelo entre os estudantes A3
A5
B2
B3
B4
B10
B11
C61
D5
D10
D16
D21
D22
3. Abordar con eficacia situacións de aprendizaxe de linguas en contextos multiculturais e plurilingües. B5
C50
C52
D3
D4
D5
D11
D12
D13
D20
4. Deseñar e regular espazos de aprendizaxe en contextos de diversidade e que atendan á igualdade de xénero, á equidad e ao respecto aos dereitos humanos que conformen os valores da formación cidadá A3
B3
B7
B8
D8
D10
D12
D13
D14
D15
5. Comprender os principios básicos das ciencias da linguaxe e a comunicación C43
C51
C52
D3
D4
6. Desenvolver e avaliar contidos do currículo mediante recursos didácticos apropiados e promover as competencias correspondentes nos estudantes A4
B2
C51
C61
D2
D8
D18
D20
D22
7. Identificar os tipos de actividades comunicativas nos ámbitos persoal, público, profesional e educativo. C43
C51
C52
D3
D4
8. Elaborar tarefas (situacións de comunicación) que contemplen os distintos tipos de actividades comunicativas en distintos ámbitos adecuadas ao nivel A1 do Marco. C43
C51
C52
D3
D4
D8
D10
D17
D18
D20
D21
D22
9. Elaborar esquemas cognitivos que permitan elaborar cada tarefa en subtarefas A4
C51
C61
D7
D21
10. Saber relacionar a tarefa co seu correspondente nivel de referencia (A1 do Marco Común Europeo) C43
C51
C52
D1
D20
11. Determinar as competencias xerais e comunicativas que corresponden a cada subarea. C51
C52
D4
D20
12. Levar a cabo tarefas representándoas na aula C43
C51
C52
D2
D3
D4
D9
D19
D21
13. Saber utilizar as escalas holísticas e específicas para a avaliación das tarefas C43
C61
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000