Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Situacións de comunicación en lingua estranxeira: Francés
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
1. Deseñar, planificar e avaliar procesos de ensino e aprendizaxe, tanto individualmente como en colaboración con outros docentes e profesionais do centro
saber
saber facer
A2
A11
2. Reflexionar sobre as prácticas de aula para innovar e mellorar o labor docente. Adquirir hábitos e destrezas para a aprendizaxe autónoma e cooperativo e promovelo entre os estudantes
saber
A11
3. Abordar con eficacia situacións de aprendizaxe de linguas en contextos multiculturais e plurilingües.
saber facer
Saber estar / ser
A3
A4
B3
B4
B11
B12
4. Deseñar e regular espazos de aprendizaxe en contextos de diversidade e que atendan á igualdade de xénero, á equidad e ao respecto aos dereitos humanos que conformen os valores da formación cidadá
saber
saber facer
A3
B11
B12
5. Comprender os principios básicos das ciencias da linguaxe e a comunicación
saber
A1
A6
6. Desenvolver e avaliar contidos do currículo mediante recursos didácticos apropiados e promover as competencias correspondentes nos estudantes
saber facer
A1
A2
B3
B4
7. Identificar os tipos de actividades comunicativas nos ámbitos persoal, público, profesional e educativo.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A2
A4
A6
B3
B4
8. Elaborar tarefas (situacións de comunicación) que contemplen os distintos tipos de actividades comunicativas en distintos ámbitos, adecuadas ao nivel A1 do Marco Europeo Común para as Linguas.
saber
saber facer
A2
A3
A6
B3
B4
B11
9. Elaborar esquemas cognitivos que permitan dividir cada tarefa en sub-tarefas.
saber facer
A2
B3
B4
B16
B17
B19
10. Saber relacionar a tarefa co seu correspondente nivel de referencia (A1 do Marco Común Europeo)
saber
saber facer
A2
B1
B3
B4
B17
B19
11. Determinar as competencias xerais e as competencias comunicativas que corresponden a cada sub-tarefa.
saber
saber facer
A2
B1
B3
B4
B13
12. Saber utilizar as escalas holísticas e específicas para a avaliación das tarefas.
saber
saber facer
A1
A2
B1
B2
B21
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000