Guia docente 2023_24
Facultade de Educación e Traballo Social
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Xogo na educación infantil
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Exame de preguntas obxectivas Probas para avaliación das competencias adquiridas que inclúen preguntas pechadas con diferentes alternativas de resposta (verdadeiro/falso, elección múltiple, emparellamiento de elementos...). Os alumnos seleccionan unha resposta entre un número limitado de posibilidades. 35 A1
A2
A3
A4
A5
B1
B2
B3
B4
B5
B7
B11
C1
C2
C4
C5
C6
C7
C9
C10
C13
C15
C16
C17
C18
C19
C20
C21
C22
C23
C24
C29
C32
C33
C34
C45
C49
C53
C54
C55
C56
C60
C61
C62
C63
C67
Traballo O estudante presenta o resultado obtido na elaboración dun documento sobre a temática da materia, na preparación de seminarios, investigacións, memorias, ensaios, resumos de lecturas, conferencias, etc. Pódese levar a cabo de xeito individual ou en grupo, de forma oral ou escrita. 15 A1
A2
A3
A4
A5
B1
B2
B3
B4
B5
B7
B11
C1
C2
C4
C5
C6
C7
C9
C10
C13
C15
C16
C17
C18
C19
C20
C21
C22
C23
C24
C29
C32
C33
C34
C45
C49
C53
C54
C55
C56
C60
C61
C62
C63
C67
D1
D2
D3
D6
D7
D8
D9
D11
D12
D13
D14
D15
D16
D17
D18
D19
D20
D21
D22
Práctica de laboratorio Probas para a avaliación que inclúen actividades, problemas ou exercicios prácticos a resolver. Os alumnos deben dar resposta á actividade suscitada, aplicando os coñecementos teóricos e prácticos da materia. 25 A1
A2
A3
A4
A5
B1
B2
B3
B4
B5
B7
B11
C1
C2
C4
C5
C6
C7
C9
C10
C13
C15
C16
C17
C18
C19
C20
C21
C22
C23
C24
C29
C32
C33
C34
C45
C49
C53
C54
C55
C56
C60
C61
C62
C63
C67
D1
D2
D3
D6
D7
D8
D9
D11
D12
D13
D14
D15
D16
D17
D18
D19
D20
D21
D22
Simulación ou Role Playing Ferramenta baseada na simulación escénica de situacións que se poden producir na realidade. 25 A2
A3
A4
A5
B1
B2
B3
B4
B5
B11
C1
C2
C4
C5
C6
C7
C9
C13
C19
C21
C22
C23
C24
C29
C45
C49
C53
C54
C55
C56
C60
C61
C62
C63
D1
D2
D3
D6
D7
D8
D9
D11
D12
D13
D14
D15
D16
D17
D18
D19
D20
D21
D22
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Para os alumnos non asistentes ou que non alcancen o 80% das asistencias, o exame terá o valor do 60% e a presentación de traballos o 40%. Ademais realizarán un exame de tipo práctico que permita comprobar la adquisición das competencias prácticas.

Para superar a materia é requisito indespensable alcanzar o 50% en cada criterio de avaliación.

As partes da materia superadas na 1ª oportunidade, non serán obxecto de avaliación na 2ª, considerándose, polo tanto, como aprobadas nese curso académico

Data do exame: Consultar a web da facultade .

En coherencia co carácter inclusivo que caracteriza a Facultade de Educación e Traballo social, esta guía poderá ser adaptada para atender as necesidades específicas de apoio educativo que presente o alumnado adscrito ao programa PIUNE (PAT).

Coa finalidade de favorecer a conciliación da vida laboral e a formación académica, os contidos, planificación, recursos metodolóxicos e sistema de avaliación adaptaranse para educadores en exercicio que acrediten un horario incompatible coas clases presenciais; en todo caso, garantizando a consecución das competencias e resultados de aprendizaxe establecidos neste documento. Abrirase unha carpeta específica na plataforma Moovi na que se informará das tarefas e probas de avaliación que guiarán o desenvolvemento desta materia para este alumnado.

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000