2. Coñecer estratexias didácticas para desenvolver: representacións numéricas, nocións espaciais e xeométricas, nocións sobre magnitudes e para o desenvolvemento do pensamento lóxico |
CB1 CB2 CB3 CB4 CB5
|
CG1 CG2 CG3 CG4 CG5 CG6 CG7 CG8 CG9 CG10 CG11 CG12
|
CE33 CE34 CE35
|
CT1 CT2 CT3 CT5 CT6 CT7 CT8 CT9 CT10 CT11 CT12 CT13 CT14 CT15 CT16 CT17 CT18 CT19 CT20 CT21
|
4. Adquirir capacidade crítica para analizar o DCB, en especial a área curricular de Matemáticas e para adaptarse a novas situacións |
CB1 CB2 CB3 CB4 CB5
|
CG1 CG2 CG3 CG4 CG5 CG6 CG7 CG8 CG9 CG11 CG12
|
CE33 CE34
|
CT1 CT2 CT3 CT5 CT6 CT7 CT8 CT9 CT10 CT11 CT12 CT13 CT15 CT16 CT17 CT19 CT20 CT21
|
7. Ser capaz de crear, seleccionar e avaliar materiais curriculares destinados a promover a aprendizaxe mediante actividades que teñan sentido para o alumnado destas idades |
CB1 CB2 CB3 CB4 CB5
|
CG1 CG2 CG3 CG4 CG5 CG6 CG7 CG8 CG9 CG11 CG12
|
CE33 CE34
|
CT1 CT2 CT3 CT5 CT6 CT7 CT8 CT9 CT11 CT12 CT13 CT14 CT15 CT16 CT17 CT20 CT21
|