Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Bases pedagóxicas da educación especial
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Adquirir os coñecementos básicos dos aspectos educativos do alumnado con necesidades específicas de apoio educativo e comprender os distintos discursos ideolóxicos e teóricos que sustentaron a Educación Especial como práctica educativa (da segregación á inclusión)
saber
Saber estar / ser
A1
A2
B1
B6
B9
B12
B14
Analizar os diversos modelos de escolarización para os alumnos/as con necesidades específicas de apoio educativo, atendendo ós seus déficits e necesidades.
saber facer
A3
A11
B1
B2
B6
B7
B9
B12
B13
B14
B15
B16
Conceptualizar, analizar e describir as variables implicadas nos procesos de E-A, así como a súa posible incidencia nas diversas alteracións do mesmo.
saber
A2
A9
B1
B2
B6
B7
B8
B9
B12
B13
B14
B16
Desenvolver actitudes positivas cara as persoas con discapacidade, dende unha perspectiva de normalización e integración.
saber facer
Saber estar / ser
A3
A11
A12
B12
B14
Adquirir unha actitude responsable, como futuro docente, na educación dos discentes atendendo ás súas necesidades específicas utilizando estratexias de comunicación,interacción e de traballo en equipo interprofesional para afronta-la ensinanza en contextos de diversidade.
saber facer
Saber estar / ser
A3
A11
A12
B9
B11
B12
B14
B16
B21
Coñecer e deseñar respostas educativas segundo os modelos teóricos básicos de resposta á diversidade na aula e centro empregando actitudes positivas cara o alumnado con necesidades específicas de apoio educativo.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A2
A3
A5
A9
A11
B1
B2
B6
B7
B8
B9
B12
B13
B14
Comprender a natureza e problemas didácticos,organizativos e formativos que afectan á educación cando se enfronta a situacións de diversidade,desigualdade e heteroxeneidade.
saber
saber facer
A1
A3
A5
A9
A11
A12
B2
B7
B8
B9
B12
B13
Coñecemento e aplicación axeitada de instrumentos de identificación de necesidades específicas de apoio educativo e intervencións máis usuais no campo da Educación Especial, así como as estratexias psicopedagóxicas máis axeitadas en cada caso.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A2
A3
A5
B2
B7
B8
B9
B12
B15
Coñece-los recursos do sistema educativo para dar resposta ás necesidades específicas de apoio educativo.
saber
saber facer
A2
A3
A4
A5
A11
B1
B2
B5
B6
B7
B8
B9
B10
B11
B12
B13
B14
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000