Educational guide 2023_24
Facultade de Educación e Traballo Social
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Aspectos didácticos e organizativos da educación especial
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Aprendizaxe colaborativa Comprende un grupo de procedementos de ensino que parten da organización da clase en pequenos grupos mixtos e heteroxéneos onde o alumnado traballa de forma coordinada entre si para desenvolver tarefas académicas e afondar na súa
propia aprendizaxe.
10 A1
A2
A3
A4
A5
B1
B2
B3
B4
B11
B12
C1
C8
C9
C13
C19
C20
C21
C22
C23
C26
C28
C29
C31
C32
C59
C60
C61
C63
C64
C65
C66
D1
D2
D3
D6
D7
D8
D9
D11
D12
D13
D14
D16
D17
Estudo de casos Análise dun feito, problema ou suceso real coa finalidade de coñecelo, interpretalo, resolvelo, xerar hipóteses, contrastar datos, reflexionar, completar coñecementos, diagnosticalo e adestrarse en procedementos alternativos de solución. 15 A1
A2
A3
A4
A5
B1
B2
B3
B4
B5
B9
B11
B12
C1
C8
C9
C13
C19
C21
C23
C26
C28
C31
D1
D2
D3
D7
D8
D12
Presentación Exposición por parte do alumnado ante o/a docente e/ou un grupo de estudantes dun tema sobre contidos da materia ou dos resultados dun traballo, exercicio, proxecto... Pódese levar a cabo de maneira individual ou en grupo. 15 A1
A3
A4
A5
B1
B3
B9
B11
B12
C1
C8
C9
C13
C19
C23
C26
C28
C29
C31
C59
C60
C61
C63
D1
D2
D3
D6
D7
D8
D9
D11
D12
D13
D14
D16
D17
D18
Traballo tutelado O/A estudante, de maneira individual ou en grupo, elabora un documento sobre a temática da materia ou prepara seminarios, investigacións, memorias, ensaios, resumos de lecturas, conferencias etc. 15 A1
A2
A3
A4
A5
B1
B2
B3
B4
B5
C1
C8
C9
C10
C11
C12
C13
C19
C20
C21
D1
D6
D7
D8
D10
D11
D12
D15
D16
Resolución de problemas de forma autónoma Actividade na que se formulan problemas e/ou exercicios relacionados coa materia. O alumno/a debe desenvolver as solucións axeitadas ou correctas mediante a exercitación de rutinas, a aplicación de fórmulas ou algoritmos, a aplicación de procedementos de transformación da información dispoñible e a interpretación dos resultados. Adóitase empregar como complemento da lección maxistral. 15 A1
A2
A3
A4
A5
B1
B2
B3
B9
B11
B12
C1
C8
C9
C13
C19
C20
C21
C22
C23
C26
C28
C31
C59
C61
C63
C66
D1
D2
D3
D6
D7
D8
D12
D13
D14
D15
D16
D17
Exame de preguntas obxectivas Proba con base nos contidos fundamentais da materia 30 A1
A4
A5
B1
B3
B9
C11
C23
C27
C28
C31
C66
D1
D3
D6
D12
D13
D15
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

MODALIDADE DE AVALIACIÓN CONTÍNUA/ALUMNADO ASISTENTE:

- As probas de avaliación contínua, tanto presenciais como telemáticas, realizaránse sempre dentro do horario asignado ás aulas lectivas da materia. 

- Enténdese por alumnado asistente aquel que segue con regularidade ás clases (mínimo un 80%). 

- Os grupos colaborativos terán os mesmos compoñentes para todas as actividades grupais e formaranse de entre o alumnado asistente en grupos de 5 alumnos/as, os membros de cada grupo deben de elixir un portavoz que será o único encargado/a de subir a actividade a plataforma moovi sen esquecer indicar os datos de todos os integrantes do grupo.

- Para superar a materia será preciso acadar como mínimo o 50% da puntuación en cada un dos subapartados da parte práctica e o 50% da parte teórica. É dicir: son criterios sumativos entre sí e nunca poderán sumarse  se nalgún deles non se acada o mínimo establecido.

Parte práctica (subapartados):

  • 10% Aprendizaxe colaborativa (é necesario obter 0.5 para poder sumar dun máximo de 1)
  • 15% Estudo de casos (é necesario obter 0.75 para poder sumar dun máximo de 1.5)
  • 15% Presentación (é necesario obter 0.75 para poder sumar dun máximo de 1.5)
  • 15% Traballo tutelado (é necesario obter 0.75 para poder sumar dun máximo de 1.5)
  • 15% Resolución de problemas de forma autónoma (é necesario obter 0.75 para poder sumar dun máximo de 1.5)
Parte teórica:
  • 30% Exame de pregntas obxectivas (é necesario obter 1.5 para poder sumar dun máximo de 3)

MODALIDADE DE AVALIACIÓN GLOBAL/ALUMNADO NON ASISTENTE:

- A elección da modalidade de avaliación global suporá a renuncia á avaliación contínua. O alumnado non asistente deberá contactar a inicio de curso co docente da materia vía e-mail optando por unha avaliación global. Aquel alumnado que non cumpra o requisito de asistencia mínima (en torno ó 70%-80% das clases teórico-prácticas) pasará a ser considerado alumnado non asistente, optando por unha avaliación global.

- As probas de avaliación global realizaránse sempre na data oficial do exame para cada oportunidade de avaliación dentro do periodo de probas oficiais marcado no calendario académico de cada curso.

- Enténdese por alumnado non asistente aquel que non asiste con regularidade ás clases (falta máis dun 20%). 

- Este alumnado fará todos os traballos de xeito individual e a data de entrega será a mesma que para o alumnado presencial.

- A avaliación deste alumnado farase de igual xeito que a do alumnado presencial. 

- Para superar a materia será preciso acadar como mínimo o 50% da puntuación en cada un dos subapartados da parte práctica e o 50% da parte teórica. É dicir: son criterios sumativos entre sí e nunca poderán sumarse  se nalgún deles non se acada o mínimo establecido.

Parte práctica (subapartados):

  • 10% Aprendizaxe colaborativa (é necesario obter 0.5 para poder sumar dun máximo de 1)
  • 15% Estudo de casos (é necesario obter 0.75 para poder sumar dun máximo de 1.5)
  • 15% Presentación (é necesario obter 0.75 para poder sumar dun máximo de 1.5)
  • 15% Traballo tutelado (é necesario obter 0.75 para poder sumar dun máximo de 1.5)
  • 15% Resolución de problemas de forma autónoma (é necesario obter 0.75 para poder sumar dun máximo de 1.5)
Parte teórica:
  • 30% Exame de pregntas obxectivas (é necesario obter 1.5 para poder sumar dun máximo de 3)

CONVOCATORIA DE xullo:

As partes da materia superadas na 1ª oportunidade, non serán obxecto de avaliación na 2ª, considerándose, polo tanto, como aprobadas nese curso académico.

DATAS DOS EXAMES:

As datas oficiais dos exames poden consultarse na web da facultade no espazo datas exames.


PROGRAMA PIUNE (PAT):

En coherencia co carácter inclusivo que caracteriza a Facultade de Educación e Traballo Social, esta guía poderá ser adaptada para atender ás necesidades específicas de apoio educativo que presente o alumnado adscrito ao programa PIUNE (PAT)

CURSO PONTE:

Coa finalidade de favorecer a conciliación da vida laboral e a formación académica, os contidos, planificación, recursos metodolóxicos e sistema de avaliación adaptaranse para alumnado do curso ponte garantindo, en todo caso, a consecución das competencias e resultados de aprendizaxe establecidos neste documento. Abrirase un cartafol específico na plataforma Moovi na cal se informará das tarefas e probas de avaliación que guiarán o desenvolvemento desta materia para alumnado do curso ponte ou profesionais en exercicio.

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000