Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe da lectura, escritura e cálculo
   Contidos
Tema Subtema
Marco teórico-conceptual das dificultades de aprendizaxe na lectura, escritura e cálculo. Teorias explicativas das dificultades especificas de aprendizaxe.
Procedementos de avaliación e identificación das dificultades en lectura escritura e cálculo Avaliación dos procesos lectores.Avaliación dos procesos escritores.Avaliación dos procesos de cálculo.
Programas de intervención Intervención en dificultades lectoras.Intervención en dificultades escritoras.Intervención en dificultades de cálculo e resolución de problemas.
Métodos e procedementos de investigación en dificultades de lectura, escritura e cálculo Investigación en lectura.Investigación en escritura.Investigación en cálculo e resolución de problemas.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000