Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Necesidades educativas especiais asociadas á discapacidade intelectual
   Contidos
Tema Subtema

Marcos teóricos conceptuales da NEE.
Definición de discapacidade intelectual
Aproximación histórica á definición de discapacidade intelectual. Definicións actuais, enfoques multidimensionales da discapacidade intelectual.
As dificultades de aprendizaxenos alumnos con discapacidade intelectual.
Diagnostico e clasificación da discapacidade intelectual.
Funcionamento intelectual e a súa avaliación.
Conduta adaptativa e a súa avaliación. Aproximación multidimensional á clasificación da discapacidade intelectual.
Procedementos de evaluación e identificación das dificultades en estudantes con discapacidade intelectual.
Sistemas de apoio á discapacidade intelectual.
As necesidades de apoio da as persoas con discapacidade intelectual. O concepto de apoio e de necesidades de apoio.
Procedementos de intervención en contextosde discapacidade intelectual.
Implicacions educativas da discapacidade intelectual.
Características educativas dos alumnos con discapacidade intelectual. Modelos históricos e actuais en educación especial. Boas prácticas na educación de alumnos con discapacidade intelectual.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000