Guia docente 2023_24
Facultade de Educación e Traballo Social
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Aprendizaxe da lingua estranxeira: Francés
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
1. Deseñar, planificar e evaluar procesos de ensino e aprendizaxe, tanto individualmente como en colaboración con outros docentes e profesionais do centro. A3
A4
A5
B2
B3
B4
B5
B7
B9
B11
B12
C42
C43
C51
C53
C61
D1
D3
D4
D6
D8
D11
D12
D14
2. Reflexionar sobre as prácticas de aula para innovar e mellorar o labor docente. Adquirir hábitos e destrezas para a aprendizaxe autónoma e cooperativo e promovelo entre os estudantes A3
A4
A5
B2
B3
B4
B5
B7
B9
B11
B12
C42
C43
C51
C53
C61
D1
D2
D3
D4
D5
D7
D8
D9
D11
D13
D14
D15
D17
D19
Diferenciar entre competencias lingüísticas, socioculturales e pragmáticas. A3
A4
A5
B2
B3
B5
B10
C42
C43
C53
D1
D3
D4
D6
D10
D11
D12
D13
D19
Diferenciar entre as actividades comunicativas (interacción oral, expresión oral y comprensión oral) adecuadas ao nivel A1.1 do Marco. A3
A4
A5
C37
C43
D1
D3
D4
D7
D11
D12
D13
D19
Ser capaz de preparar e impartir unha unidade didáctica. A3
A4
A5
B2
B3
B4
B5
B7
B8
B11
B12
C42
C43
C51
C53
C61
D1
D2
D3
D4
D7
D8
D9
D11
D12
D13
D14
D15
D16
D17
D19
D20
D21
D22
Ser capaz de levar a cabo distintos tipos de avaliación. A3
A4
A5
B2
B3
B5
B7
B9
B11
B12
C42
C43
C51
C61
D1
D2
D3
D4
D5
D6
D7
D8
D13
D14
D15
D19
D21
Coñecer o currículo da lingua estranxeira na Educación Infantil. A3
A4
A5
B2
B3
B4
B5
B7
B8
B9
B10
B11
B12
C42
C43
C51
C53
C61
D1
D3
D4
D13
D14
D15
D21
Identificar os tipos de actividades comunicativas (interacción oral, expresión oral y comprensión oral) no ámbito persoal. A3
A4
A5
B2
B3
B7
B11
C42
C43
C51
C53
C61
D1
D2
D3
D4
D11
D12
D13
D18
D19
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000