2. Comprender os principios básicos das ciencias da linguaxe e a comunicación. |
|
A6
|
B1 B3 B7
|
4. Recoñecer a identidade da etapa de educación infantil e as súas características cognitivas e comunicativas. |
|
A1 A2
|
B16
|
6. Mellorar as 'destrezas básicas' de lectura, escritura e especialmente da comunicación oral, en canto compoñentes esenciais, á beira do cálculo, das competencias crave e ferramentas necesarias para reforzar a educación e o rendemento do profesorado. |
|
A1 A2 A12
|
B1 B3 B7 B13
|
8. Ser capaz de comprender unha ampla variedade de textos extensos, así como de recoñecer neles sentidos implícitos e facer valoracións críticas. |
|
A6 A11
|
B1 B3 B7 B13 B15 B17
|
10. Adquirir formación literaria, con especial atención ao papel e ao uso da literatura na educación infantil. |
|
A5 A6
|
B3 B10 B11 B12 B14 B17 B19
|