Educational guide 2023_24
Facultade de Educación e Traballo Social
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Educación física e a súa didáctica na idade infantil
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Comprende os fundamentos da motricidade e a súa importancia dentro do currículo da educación infantil, e dispón dos recursos didácticos adecuados para programar, deseñar e implementar propostas motrices nesta etapa educativa. B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
B10
B11
B12
C1
C2
C3
C4
C5
C6
C7
C9
C12
C13
C15
C16
C17
C18
C19
C20
C21
C22
C23
C24
C25
C26
C27
C29
C32
C40
C41
C43
C44
C45
C53
C54
C55
C56
C57
C59
C60
C61
C62
C63
C64
C65
C66
D1
D2
D3
D4
D5
D6
D7
D8
D9
D10
D11
D12
D13
D14
D15
D16
D17
D18
D19
D20
D21
R1. Identifica os compoñentes da motricidade e comprende a súa importancia dentro da educación infantil. C53
R2. Manexa o currículo da educación infantil, seleccionando e secuenciando criterios de avaliación e contidos para deseñar propostas motrices que respondan a estes elementos. B1
B2
C53
C56
R3. Entende as posibles estruturas dunha sesión de motricidade na educación infantil, así como os aspectos didácticos e organizativos necesarios para implementar procesos de ensino-aprendizaxe-avaliación a través de propostas motrices. B2
C53
C56
C59
C60
C61
R4. Dispón de recursos didácticos adecuados para desenvolver o currículo da educación infantil a través da motricidade: cuñas motrices, xogos motores e xogos tradicionais e interculturais, cancións motrices, contos motores, circuítos e ambientes de aprendizaxe. B1
C53
C54
C55
C56
R5. Formula os obxectivos e contidos específicos dunha sesión de motricidade na educación infantil en base aos criterios de avaliación e contidos do currículo seleccionados. B1
C53
D2
D8
R6. Deseña, presenta e modifica a dificultade das tarefas motrices para adecuarse aos obxectivos e contidos expostos e ao nivel do alumnado. B3
C55
C56
D8
R7. Coñece medidas de atención á diversidade na educación infantil e recursos para dar resposta ao alumnado con necesidades específicas de apoio educativo (NEAE) durante a súa participación en situacións de aprendizaxe de carácter motriz. B3
C9
C22
R8. Deseña sesións de motricidade na educación infantil tomando decisións colaborativamente con outros/as futuros/as mestres/as e tendo en conta os fundamentos didácticos. B3
B11
C21
C53
C54
C55
C56
D2
D8
D9
R9. Pon en práctica intervencións didácticas a través da motricidade dirixidas a alumnado de educación infantil, elaboradas colaborativamente, partindo dos elementos do currículo e manexando adecuadamente os recursos didácticos e organizativos. B1
B2
B3
B11
C21
C53
C54
C55
C56
C60
C61
C63
D2
D3
D8
D9
R10. Comunica de forma eficiente durante o desenvolvemento dunha sesión de motricidade, prestando atención a transmitir as súas ideas e xestionar a clase con alumnado ficticio de educación infantil. B3
C60
C63
D2
D3
R11. Analiza, reflexiona e emite e acepta xuízos críticos sobre as sesións prácticas de educación infantil a través da motricidade para mellorar e innovar no seu labor como docente. B11
C23
C63
D9
D13
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000