Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Educación física e a súa didáctica na idade infantil
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
1. Coñecer os fundamentos de expresión corporal do currículo desta etapa así como as teorías sobre a adquisición e desenvolvemento das aprendizaxes correspondentes.
saber
saber facer
A1
A2
A6
B1
B2
B3
B6
B9
B12
B13
B15
B17
B18
2. Coñecer e utilizar cancións para promover a educación rítmica.
saber
saber facer
A1
A2
A7
A11
A12
B1
B2
B3
B6
B7
B8
B9
B11
B12
B13
B14
B15
B17
B18
B19
3. Saber utilizar o xogo como recurso didáctico, así como deseñar actividades de aprendizaxe baseadas en principios lúdicos.
saber
saber facer
A1
A2
A3
A4
A5
A6
A11
A12
B1
B2
B3
B6
B7
B8
B9
B11
B12
B13
B14
B15
B16
B17
B18
B19
B20
4. Elaborar propostas didácticas que fomenten a percepción e expresión, as habilidades motrices e a creatividade.
saber
saber facer
A1
A2
A3
A4
A5
A6
A9
B1
B2
B3
B6
B7
B8
B9
B11
B12
B13
B15
B16
B17
B18
B21
5. Deseñar actividades encamiñadas ao desenvolvemento das habilidades motrices
saber
saber facer
A1
A2
A3
A4
A5
A12
B1
B2
B3
B6
B7
B8
B9
B11
B12
B13
B15
B16
B17
B18
B20
B21
6. Promover a sensibilidade relativa á expresión e á creación.
saber
saber facer
A1
A2
A3
A4
A5
A6
A9
A11
B1
B2
B3
B6
B7
B8
B9
B11
B12
B13
B14
B15
B16
B17
B18
B19
B20
B21
7. Ser capaz de desenvolver os hábitos de autonomía persoal e o respecto ás normas de convivencia nos seus alumnos
saber
saber facer
A1
A2
A3
A4
A5
A8
A10
A11
A12
B1
B2
B3
B5
B6
B7
B8
B9
B11
B12
B13
B14
B15
B17
B18
B19
B20
B21
B22
8. Potenciar nos nenos e as nenas o coñecemento e control do seu corpo e as súas posibilidades motrices, así como os beneficios que teñen sobre a saúde.
saber
saber facer
A1
A2
A3
A4
A5
A8
A9
A10
A12
B1
B2
B3
B5
B6
B7
B8
B9
B11
B12
B13
B14
B15
B16
B17
B18
B19
B20
B21
B22
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000