2. Coñecer e utilizar cancións para promover a educación rítmica. |
|
A1 A2 A7 A11 A12
|
B1 B2 B3 B6 B7 B8 B9 B11 B12 B13 B14 B15 B17 B18 B19
|
4. Elaborar propostas didácticas que fomenten a percepción e expresión, as habilidades motrices e a creatividade. |
|
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A9
|
B1 B2 B3 B6 B7 B8 B9 B11 B12 B13 B15 B16 B17 B18 B21
|
6. Promover a sensibilidade relativa á expresión e á creación. |
|
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A9 A11
|
B1 B2 B3 B6 B7 B8 B9 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20 B21
|
8. Potenciar nos nenos e as nenas o coñecemento e control do seu corpo e as súas posibilidades motrices, así como os beneficios que teñen sobre a saúde. |
|
A1 A2 A3 A4 A5 A8 A9 A10 A12
|
B1 B2 B3 B5 B6 B7 B8 B9 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20 B21 B22
|