Obradoiros |
Os talleres son a contorna fundamental para traballar e investigar nas diferentes
técnicas plásticas. No taller do área da plástica buscaremos producir ideas,
desenvolver conceptos, descubrir opcións novas, orixinais, útiles e que satisfagan aos alumnos e á colectividad.
Un dos principios básicos que se vai a tratar de seguir é a estimulación da
capacidade creativa, potenciando o seu desenvolvemento e mellora. Para promover o seu desenvolvemento
utilizaremos distintas técnicas experimentais e outras máis coñecidas como os mapas mentais.
Os procedementos prácticos levaranse a efecto mediante a representación gráfica de ideas, temas, proxectos, etc. Trataremos de combinar palabras crave nos debuxos e establecer conexións entre aquelas, seguiremos como se vén facendo nos estudos de creatividade un procedemento analógico. |
20 |
Traballos tutelados |
É fundamental tutéla a e día do profesor na orientación dos traballos, tanto para obter os fins desta guía didáctica como para o desenvolvemento da aprendizaxe nas distintas técnicas que se concretará posteriormente nunha aplicación didáctica no aula.
Como principais obxectivos no desenvolvemento do área da plástica buscarase o acto de innovar
baixo a supervisión docente, de producir obras de arte creativas desde o enxeño,
a capacidade de atopar formas e solucións orixinais e a vontade de facer
modificacións e ou asociacións entre ideas para transformar os obxectos, dando lugar a outros novos pero sempre seguindo directrices orientativas para un mellor facer. |
20 |
Estudos/actividades previos |
O alumno vai estudar todos os elementos que poden xerar obras artísticas baixo un bo dominio da técnica e dos diferentes recursos da creatividade. Así mesmo investigará nos procedementos didácticos para poder transmitir nun futuro próximo
todo o apreso para a educación infantil.
Para desenvolver as actividades previas, o alumno deberá tamén estudar os
elementos preliminares que configuran a obra artística, desde os recursos para
acometer novas obras ata os procedementos para facer un bo acabado dos traballos, todo iso extrapolado sempre á contorna didáctico no que se vai a desenvolver. |
10 |
Sesión maxistral |
O apoio teórico é necesario para comprender as cuestións básicas sobre o desenvolvemento do área da plástica no aula, de aí a necesidade de facer un seguimiento presencial no aula de todas as directrices que propician que o alumnado poida desenvolver mellor os contidos da asignatura.
Seguiremos o procedemento de elaboración teórica docente de medios auxiliares, estratexias, principios e regras e o xeito de atopar vías de solución ou pautas para xerar o desenvolvemento dunha óptima expresión plástica.
En canto ás regras que imos seguir serán separar os elementos cos que se vai a traballar, xerar figuras, formas esquemáticas, táboas, mapas, etc., e a continuación facer unha fusión entre os distintos elementos para estudar a
interrelación entre eles. |
40 |
Para os alumnos que non asisten a clase para superar a materia requíreselles a entrega dos traballos non presentados
durante o curso. Só han de presentar ao final os traballos pendentes ou non entregados durante o curso.
As competencias non adquiridas ao longo do curso, serán de novo evaluadas no mes de xullo.
Datas de exánenes; 15 de outubro ás 12 horas aula de plástica. O 25 de xuño 12horas en aula plástica. |