Guia docente 2023_24
Facultade de Educación e Traballo Social
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Aprendizaxe da lingua estranxeira: Inglés
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
1. Deseñar, planificar e avaliar procesos de ensino e aprendizaxe, tanto individualmente como en colaboración con outros docentes e profesionais do centro. A3
A4
A5
B2
B3
B4
B5
B7
B9
B11
B12
C42
C43
C51
C53
C61
D1
D3
D4
D8
D11
D12
D14
2. Reflexionar sobre as prácticas de aula para innovar e mellorar o labor docente. Adquirir hábitos e destrezas para a aprendizaxe autónoma e cooperativa e promovelo entre os estudantes. A3
A4
A5
B2
B3
B4
B5
B7
B9
B11
B12
C42
C43
C51
C53
C61
D1
D2
D3
D4
D7
D8
D9
D11
D13
D14
D15
D17
D19
3. Diferenciar entre competencias lingüísticas, socioculturais e pragmáticas. A3
A4
A5
B2
B3
B5
B10
C42
C43
C53
D1
D3
D4
D11
D12
D13
D19
4. Diferenciar entre as actividades comunicativas (interacción oral, expresión oral e comprensión oral) adecuadas ao nivel A1.1 do Marco. A3
A4
A5
C37
C43
D1
D3
D4
D7
D11
D12
D13
D19
5. Ser capaz de preparar e impartir unha unidade didáctica. A3
A4
A5
B2
B3
B4
B5
B7
B8
B11
B12
C42
C43
C51
C53
C61
D1
D2
D3
D4
D7
D8
D9
D11
D12
D13
D14
D15
D16
D17
D19
D20
D21
6. Ser capaz de levar a cabo distintos tipos de avaliación. A3
A4
A5
B2
B3
B5
B7
B9
B11
B12
C42
C43
C51
C61
D1
D2
D3
D4
D5
D7
D8
D13
D14
D15
D19
D21
7. Coñecer o currículo da lingua estranxeira na Educación Infantil. A3
A4
A5
B2
B3
B4
B5
B7
B8
B9
B10
B11
B12
C42
C43
C51
C53
C61
D1
D3
D4
D13
D14
D15
D21
8. Identificar os tipos de actividades comunicativas (interacción oral, expresión oral e comprensión oral) no ámbito persoal. A3
A4
A5
B2
B3
B7
B11
C42
C43
C51
C53
C61
D1
D2
D3
D4
D11
D12
D13
D19
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000