Guia docente 2023_24
Facultade de Educación e Traballo Social
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Idioma estranxeiro I: Inglés
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
1.Comprender textos escritos redactados nunha lingua de uso habitual e cotián ou relacionada co traballo. B6
C41
C42
C43
C44
C46
C47
C48
C50
C51
C52
D1
D3
D4
D5
D6
D13
D15
D19
2.Ser capaz de escribir textos sinxelos e ben enlazados sobre temas que lle son coñecidos ou de interese persoal. B3
C29
C42
C43
C44
C46
C47
C50
C52
D1
D2
D3
D4
D5
D6
D22
3.Comprender as ideas principais do discurso falado cando este é claro e normal e trátanse asuntos cotiáns dos ámbitos persoal e educacional. C22
C43
C44
C46
C49
C52
C54
D3
D4
D15
D19
D22
4. Poder participar espontáneamente nunha conversación que trate temas cotiáns de interese persoal ou que sexan pertinentes para a vida diaria (por exemplo familia, afeccións, o fogar e a súa contorna, etc.) B8
B10
C22
C43
C44
C46
C49
C52
D3
D4
D16
D19
D20
D22
5.Saber enlazar frases de forma sinxela co fin de describir experiencias e feitos, así como os seus soños, esperanzas e ambicións. C22
C43
C44
C46
C49
C52
D3
D4
D9
D11
D12
D16
D20
6.Poder abordar oralmente en inglés, con fluidez e seguridade, temas de interese para alumnos de educación infantil. B1
B5
C22
C43
C44
C46
C49
C52
D3
D4
D12
7.Poder explicar e xustificar brevemente as súas opinións e proxectos. C22
C29
C43
C44
C46
C49
C52
C59
C65
C66
D3
D4
D9
D11
D12
D16
D20
8.Saber narrar unha historia ou relato, a trama dun libro ou película, e poder describir as súas reaccións. B7
C22
C43
C44
C46
C49
C51
C52
C57
D3
D4
D12
D13
D16
D20
9.Desenvolver a competencia comunicativa necesaria para abordar en inglés, con fluidez e seguridade, temas de interese para alumnos de educación infantil. B1
B5
C22
C43
C44
C45
C46
C49
C52
C55
C62
D3
D4
D12
10. Desenvolver estratexias de aprendizaxe autónoma e de traballo cooperativo, favorecendo a análise e a observación dos propios procesos de aprendizaxe. C5
C6
C22
C29
C30
C55
C59
C60
C63
C64
D9
D13
D14
D15
D16
D20
11. Coñecer formas e medios para continuar e enriquecer a súa propia formación cultural e lingüística. B1
B9
B11
B12
C6
C8
C13
C21
C28
C29
C30
C41
C45
C47
C51
C56
C61
C63
C64
D3
D4
D6
D7
D8
D10
D16
D17
D18
D20
D21
12. Desenvolver certas actitudes afectivas desexables na aprendizaxe dunha L.E. como, por exemplo, solidariedade e cooperación cos demais, interese e tolerancia cara ao diferente, seguridade na propia competencia lingüística, e unha visión da L.E. como medio de comunicación real e non meramente unha asignatura máis. B2
B3
B4
B5
C5
C6
C22
C28
C29
C40
C43
C44
C47
C59
C60
D4
D9
D11
D12
D14
D19
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000