2.Ser capaz de escribir textos sinxelos e ben enlazados sobre temas que lle son coñecidos ou de interese persoal. |
|
|
B3 B4 B10 B11
|
4. Poder participar espontáneamente nunha conversación que trate temas cotiáns de interese persoal ou que sexan pertinentes para a vida diaria (por exemplo familia, afeccións, o fogar e a súa contorna, etc.) |
|
|
B3 B4 B10 B11 B12 B19
|
6.Poder abordar oralmente en inglés, con fluidez e seguridade, temas de interese para alumnos de educación infantil. |
|
|
B3 B4 B11 B12 B19
|
8.Saber narrar unha historia ou relato, a trama dun libro ou película, e poder describir as súas reaccións. |
|
|
B3 B4 B10 B11 B12 B19
|
10. Desenvolver estratexias de aprendizaxe autónoma e de traballo cooperativo, favorecendo a análise e a observación dos propios procesos de aprendizaxe. |
|
A4 A11
|
B9 B11 B15
|
12. Desenvolver certas actitudes afectivas desexables na aprendizaxe dunha L.E. como, por exemplo, solidariedade e cooperación cos demais, interese e tolerancia cara ao diferente, seguridade na propia competencia lingüística, e unha visión da L.E. como medio de comunicación real e non meramente unha asignatura máis. |
|
A3 A5
|
B12
|