Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Idioma estranxeiro I: Inglés
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
1.Comprender textos escritos redactados nunha lingua de uso habitual e cotián ou relacionada co traballo.
saber facer
B3
B4
B10
B11
B12
B19
2.Ser capaz de escribir textos sinxelos e ben enlazados sobre temas que lle son coñecidos ou de interese persoal.
saber facer
B3
B4
B10
B11
3.Comprender as ideas principais do discurso falado cando este é claro e normal e trátanse asuntos cotiáns dos ámbitos persoal e educacional.
saber facer
B3
B4
B10
B11
B12
B19
4. Poder participar espontáneamente nunha conversación que trate temas cotiáns de interese persoal ou que sexan pertinentes para a vida diaria (por exemplo familia, afeccións, o fogar e a súa contorna, etc.)
saber facer
B3
B4
B10
B11
B12
B19
5.Saber enlazar frases de forma sinxela co fin de describir experiencias e feitos, así como os seus soños, esperanzas e ambicións.
saber facer
B3
B4
B10
B11
B12
B19
6.Poder abordar oralmente en inglés, con fluidez e seguridade, temas de interese para alumnos de educación infantil.
saber facer
B3
B4
B11
B12
B19
7.Poder explicar e xustificar brevemente as súas opinións e proxectos.
saber facer
B3
B4
B10
B11
B12
8.Saber narrar unha historia ou relato, a trama dun libro ou película, e poder describir as súas reaccións.
saber facer
B3
B4
B10
B11
B12
B19
9.Desenvolver a competencia comunicativa necesaria para abordar en inglés, con fluidez e seguridade, temas de interese para alumnos de educación infantil.
saber facer
Saber estar / ser
A2
A6
B3
10. Desenvolver estratexias de aprendizaxe autónoma e de traballo cooperativo, favorecendo a análise e a observación dos propios procesos de aprendizaxe.
Saber estar / ser
A4
A11
B9
B11
B15
11. Coñecer formas e medios para continuar e enriquecer a súa propia formación cultural e lingüística.
saber facer
Saber estar / ser
A11
B10
B19
B20
12. Desenvolver certas actitudes afectivas desexables na aprendizaxe dunha L.E. como, por exemplo, solidariedade e cooperación cos demais, interese e tolerancia cara ao diferente, seguridade na propia competencia lingüística, e unha visión da L.E. como medio de comunicación real e non meramente unha asignatura máis.
Saber estar / ser
A3
A5
B12
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000