Guia docente 2023_24
Facultade de Educación e Traballo Social
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Idioma estranxeiro I: Francés
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
1.Comprender as ideas principais do discurso falado cando este é claro e normal e trátanse asuntos cotiáns dos ámbitos persoal, e educacional. C22
C29
C43
C44
C46
C48
C49
C52
C57
C60
D1
D3
D4
D7
D9
D11
D13
D17
D20
2. Comprender a idea principal de películas e de programas de radio ou televisión que tratan temas actuais ou de interese persoal ou profesional, cando a articulación é relativamente lenta e clara. B7
C29
C41
C48
C49
C52
C57
D1
D2
D3
D4
D5
D6
D7
D9
D10
D11
D15
D16
D17
3. Comprender textos escritos redactados nunha lingua de uso habitual e cotián ou relacionada co traballo. C29
C41
C43
C44
C48
C57
D1
D2
D3
D4
D5
D6
D7
D9
D15
D16
D19
4. Comprender a descrición de acontecementos, sentimentos e desexos en cartas persoais. C43
C44
C48
D1
D3
D4
D6
D7
D10
D11
D15
D16
D19
5. Poder participar espontáneamente nunha conversación que trate temas cotiáns de interese persoal ou que sexan pertinentes para a vida diaria (por exemplo familia, afeccións, traballo, viaxes e acontecementos actuais). C28
C43
C44
C48
C49
C52
D3
D4
D6
D7
D8
D10
D11
D12
D16
D19
6. Poder abordar oralmente en inglés/francés, con fluidez e seguridade, temas de interese para alumnos de educación infantil. C6
C29
C43
C44
C48
C49
C52
C57
D3
D4
D6
D11
7. Saber enlazar frases de forma sinxela co fin de describir experiencias e feitos, así como os seus soños, esperanzas e ambicións. C43
C44
C48
C49
C52
C57
D3
D4
D6
D7
8. Poder explicar e xustificar brevemente as súas opinións e proxectos. C43
C44
C48
C49
C57
D1
D3
D4
D13
D17
9. Saber narrar unha historia ou relato, a trama dun libro ou película, e poder describir as súas reaccións. C6
C43
C44
C48
C49
C57
D1
D2
D3
D4
D6
D13
D17
10. Ser capaz de escribir textos sinxelos e ben enlazados sobre temas que lle son coñecidos ou de interese persoal. Poder escribir cartas persoais que describan experiencias e impresións. C43
C44
C48
C49
C57
D1
D3
D4
D7
D8
D9
D13
D17
11. Desenvolver a competencia comunicativa necesaria para abordar en inglés/francés, con fluidez e seguridade, temas de interese para alumnos de educación infantil (comunicación en actividades dentro do aula; interaccións orais en lingua estranxeira en rutinas e situacións habituais de comunicación BOE 4/1/2007: Real Decreto 1630/2006 polo que se establecen os ensinos mínimos do segundo ciclo de Educación Infantil). C43
C44
C48
C49
C57
D1
D2
D3
D4
D6
D11
D17
12. Desenvolver estratexias de aprendizaxe autónoma e de traballo cooperativo, favorecendo a análise e a observación dos propios procesos de aprendizaxe. B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
B10
B11
B12
C5
C6
C8
C13
C21
C22
C28
C29
C30
C40
C41
C42
C45
C46
C47
C49
C50
C51
C52
C54
C55
C56
C57
C59
C60
C61
C62
C63
C64
C65
C66
D1
D8
D9
D15
D17
D18
D20
D21
D22
13. Coñecer formas e medios para continuar e enriquecer a súa propia formación cultural e lingüística. B7
B12
C8
C13
C21
C63
C64
C66
D1
D2
D3
D4
D6
D8
D9
D13
D14
D15
D16
D17
D18
D19
D20
D21
14. Desenvolver certas actitudes afectivas desexables nun docente de L.E. como, por exemplo, solidariedade e cooperación cos demais, interese e tolerancia cara ao diferente, seguridade na propia competencia lingüística, e unha visión da L.E. como medio de comunicación real e non meramente unha asignatura máis. B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
B10
B11
B12
C5
C6
C8
C13
C21
C22
C28
C29
C30
C40
C41
C42
C46
C49
C50
C51
C52
C54
C55
C56
C57
C59
C60
C61
C62
C63
C64
C65
C66
D4
D8
D9
D12
D13
D14
D17
D18
D19
D20
D21
D22
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000