Guia docente 2023_24
Facultade de Educación e Traballo Social
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Didáctica da lingua e a literatura infantil
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Presentación Exposición por parte do estudantado de temas sobre contidos da materia ou dos resultados de análises, tarefas, traballos, experiencias, prácticas etc. 15 A1
A2
A3
A4
A5
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B10
B11
C42
C43
C44
C45
C46
C47
C48
C49
C50
C51
C67
D1
D2
D3
D5
D6
D7
D8
D9
D11
D12
D13
D14
D15
D16
D17
D18
D19
Obradoiro Realización de prácticas ao redor da literatura de transmisión oral e os novos formatos (álbum silente, álbum ilustrado, libro-obxecto...). 20 A1
A2
A3
A4
A5
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B10
B11
C42
C43
C44
C45
C46
C47
C48
C49
C50
C51
C67
D1
D2
D3
D5
D6
D7
D8
D9
D11
D12
D13
D14
D15
D16
D17
D18
D19
Aprendizaxe colaborativa A partir da selección de lecturas literarias, realizarase unha reescritura textual, que ha de ser dramatizada. 25 A1
A2
A3
A4
A5
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B10
B11
C42
C43
C44
C45
C46
C47
C48
C49
C50
C51
C67
D1
D2
D3
D5
D6
D7
D8
D9
D11
D12
D13
D14
D15
D16
D17
D18
D19
Exame de preguntas de desenvolvemento Probas sobre contidos teóricos da materia. Ademais de comprobar o nivel de coñecementos avaliarase a competencia do alumnado:
- Para elaborar un discurso persoal coherente e correcto.
- Para establecer relacións entre os conceptos, entre os núcleos temáticos, entre as reflexións teóricas, as aplicacións prácticas etc.
- Para demostrar a capacidade de lectura comprensiva (interpretativa e crítica) sobre o que se pregunta.
- Para demostrar o dominio da expresión escrita (estruturas sintácticas, precisión léxica, corrección ortográfica etc.)
20 A1
A2
A3
A4
A5
B1
B2
B6
B7
B11
C42
C43
C44
C45
C46
C47
C48
C49
C50
C51
C67
D1
D2
D3
D5
D6
D7
D8
D9
D11
D12
D13
D14
D15
D16
D17
D18
D19
Traballo Realización dun traballo individual sobre a literatura de transmisión oral. 20 A1
A2
A3
A4
A5
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B10
B11
C42
C43
C44
C45
C46
C47
C48
C49
C50
C51
C67
D1
D2
D3
D5
D6
D7
D8
D9
D11
D12
D13
D14
D15
D16
D17
D18
D19
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Alumnado que opte pola metodoloxía de avaliación continua (80% de asistencia):

Para superar a materia será requisito imprescindible aprobar cada un dos traballos que se indican e o exame. Tamén se terá en conta a participación en eventos científicos. As partes da materia superadas na primeira oportunidade non serán obxecto de avaliación na segunda, considerándose, polo tanto, aprobadas nese curso académico.

Ver datas dos exames na páxina web da Facultade.

Alumnado que opte pola metodoloxía de avaliación global:

Será avaliado mediante as mesmas probas e traballos expostos para o estudantado presencial. Para a súa realización contará con documentos-guía en moovi. Comunicaralle á persoa docente a súa decisión de aterse á metodoloxía de avaliación global nas primeiras seis semanas de inicio de cuadrimestre para marcar un plan de traballo. 

En coherencia co carácter inclusivo que caracteriza a Facultade de Educación e Traballo social, esta guía poderá ser adaptada para atender as necesidades específicas de apoio educativo que presente o estudantado adscrito ao programa PIUNE (PAT).

Coa finalidade de favorecer a conciliación da vida laboral e a formación académica, os contidos, planificación, recursos metodolóxicos e sistema de avaliación adaptaranse para estudantado do curso ponte garantindo, en todo caso, a consecución das competencias e resultados de aprendizaxe establecidos neste documento. Abrirase un cartafol específico na plataforma Moovi, na cal se informará das tarefas e probas de avaliación que guiarán o desenvolvemento desta materia para estudantado do curso ponte ou profesionais en exercicio.

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000