Psicoloxía: Identificación, prevención e tratamento dos trastornos do desenvolvemento e da conduta
Código
O05G110V01402
Titulación
Grao en Educación Infantil
Descritores
Cr.totais
Sinale
Curso
Cuadrimestre
6
FB
2
2c
Lingua de impartición
Castelán
Prerrequisitos
Departamento
Psicoloxía evolutiva e comunicación
Coordinador/a
Sepúlveda Gradín, Juan Vicente
Correo-e
sepulveda@edu.xunta.es
Profesorado
Iglesias Sarmiento, Valentín
Sepúlveda Gradín, Juan Vicente
Web
Descrición xeral
Esta materia ten a finalidade de familiarizar ao profesor de Maxisterio con aquelas anomalías e trastornos da conducta que poidan aparecer na época escolar impedindo un normal desenrolo físico, psiquico, e intelectual, polo que, o mestre ha de adequerir os coñecementos pertinentes para minimizar os efectos negativos de estas anomalías.
Identificar os distintos tipos de trastornos da infancia, a súas causas e as formas de intervención.
Ha de mostrar ao mestre os conceptos e fundamentos teóricos básicos das características diferenciais da psicología infantil e os aspectos metodolóxicos específicos para o coñecemento e intervención nas conductas problemáticas da infancia que poidan interferir de xeito significativo no desenrolo perosoal, social, escolar e familiar do neno nas súas deficientes manifestaciones (déficit de inteligencia, déficit de atención, hiperactividade, conducta disocial, ansiedade, trastornos afectivos, do sono, da eliminación…)