Guia docente 2020_21
Facultade de Ciencias da Educación e Traballo Social
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Psicoloxía: Identificación, prevención e tratamento dos trastornos do desenvolvemento e da conduta
Guía Materia
DATOS IDENTIFICATIVOS 2020_21
Materia Psicoloxía: Identificación, prevención e tratamento dos trastornos do desenvolvemento e da conduta Código O05G110V01402
Titulacion
Grao en Educación Infantil
Descriptores Cr.totais Carácter Curso Cuadrimestre
6 FB 2 2c
Lingua impartición
Castelán
Galego
Prerrequisitos
Departamento Psicoloxía evolutiva e comunicación
Coordinador/a
Sepúlveda Gradín, Juan Vicente
Correo-e sepulveda@edu.xunta.es
Profesorado
Sepúlveda Gradín, Juan Vicente
Sueiro Domínguez, Encarnación
Web
Descrición xeral Esta materia ten a finalidade de familiarizar ao alumno/a de Educación Infantil con aquelas anomalías e trastornos da conduta que poidan aparecer na época escolar impedindo un normal desenvolvemento físico, psíquico, e intelectual, polo que o mestre/a ha de adquirir os coñecementos pertinentes para minimizar os efectos negativos destas anomalías.
Identificar os distintos tipos de trastornos da infancia, as súas causas e as formas de intervención.
Ha de mostrar ao mestre/a os conceptos e fundamentos teóricos básicos das características diferenciais da psicoloxía infantil e os aspectos metodolóxicos específicos para o coñecemento e intervención nas condutas problemáticas da infancia que poidan interferir de xeito significativo no desenvolvemento persoal, social, escolar e familiar do neno/a nas súas deficientes manifestaciones (déficit de intelixencia, déficit de atención, hiperactividade, conduta disocial, ansiedade, trastornos afectivos, do sono, da eliminación…)
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000