Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Psicoloxía: Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe infantil
   Avaliación
  Descrición Cualificación
Probas de tipo test Número de acertos ao que se descontara o numero de erros dividido entre tres.
Esto se multiplicara por dez e o resultado desta operación dividese polo número de preguntas da proba.
50 de la nota final
Resolución de problemas e/ou exercicios Proba na que o alumno debe solucionar unha
serie de problemas e/ou exercicios nun
tempo/condicións establecido/as polo profesor.
Deste xeito, o alumno debe aplicar os
coñecementos que adquiriu. A aplicación desta
técnica pode ser presencial ou non presencial.
Pódense empregar diferentes ferramentas para
aplicar esta técnica como, por exemplo, chat,
correo, foro, audioconferencia,
videoconferencia, etc.
25
Probas prácticas, de execución de tarefas reais e/ou simuladas. Probas para a avaliación que inclúen
actividades, problemas ou exercicios prácticos
a resolver. Os alumnos deben dar resposta á
actividade presentada, aplicando os
coñecementos teóricos e prácticos da materia.
15
Outras Valorarase aasistencia as clases prácticas. 10
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

A avaliación dos traballos prácticos realizásese mediante a utilización da ferramenta E- rubrica

Para superar a materia é necesario ter unha nota mínima de 5 na parte teórica e  5 nos traballos

O alumnado non asistente , terá que  entregar todos os traballos prácticos, realizar o exame tipo test e un exame do traballo de aula.

As actividades non superadas durante o cuadrimestre poderán ser recuperadas na convocatoria de xullo, manténdose as puntuacións previamente conseguidas.