Guia docente 2020_21
Facultad de Ciencias de la Educación y Trabajo Social
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Psicoloxía: Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe infantil
   Contidos
Tema Subtema
Sistemas de optimización dos procesos da aprendizaxe e desenrolo infantil. As dificultades de aprendizaxe Didicultades da aprendizaxe: Concepto de dificultades de aprendizaxe.
Evolución do concepto
Clasificación das dificultades de aprendizaxe.
Modelos teóricos explicativos das dificultades de aprendizaxe.
Intervención mediada baseada nos procesos cognitivos Avaliación das dificultades da aprendizaxe; recollida da información, aplicación de probas, elaboración das conclusións.
Implementación dos programas para a mellora da aprendizaxe infantil. Programa de mellora dos procesos cognitivos.
Programa de mellora das habilidades perceptivas.
Programas de mellora da atención.
Programa de mellora das habilidades socioafectivas.
Programa de reforzo das aprendizaxes básicas
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000