Guia docente 2019_20
Facultade de Ciencias da Educación
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Psicoloxía: Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe infantil
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias
Identificar dificultades de aprendizaxe, disfuncións cognitivas, problemas de percepción visual, auditiva e atención CG1
CG2
CG3
CG4
CG8
CG10
CE7
CE8
CE9
CE16
CE17
CE18
CE19
CE22
CE60
CT1
CT2
CT7
1 Distinguir conceptos da planificación.
Informala. CG1
CG2
CG3
CG4
CG8
CG10
CE7
CE8
CE9
CE16
CE17
CE18
CE19
CE22
CE60
CT1
CT2
CT7
Identificar e planificar a resolucion de situacións educativas que afectan a estudantes con diferentes capacidades e distintos tipos de aprendizaxe CG1
CG2
CG3
CG4
CG8
CG10
CE7
CE8
CE9
CE16
CE17
CE18
CE19
CE22
CE60
CT1
CT2
CT7
Aplicar os coñecementos adquiridos para favorecer a aprendizaxe e o desenrolo en contextos diversos e plurais. CG1
CG2
CG3
CG4
CG8
CG10
CE7
CE8
CE9
CE16
CE17
CE18
CE19
CE22
CE60
CT1
CT2
CT7
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000