Guia docente 2023_24
Facultad de Educación y Trabajo Social
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Educación: Titoría e orientación coa familia
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Traballo tutelado Avaliación dos traballos realizados e entregados polos alumnos/as 30 A3
A4
B4
B10
C1
C11
C13
C32
C40
D1
D2
D3
D7
D9
D12
D13
D16
D17
Resolución de problemas Resolución de exercicios ou problemas con solucións adecuadas 30 A1
A2
B4
B10
C1
C10
C13
C24
C32
C60
D2
D3
D6
D7
D8
D9
D11
D12
D13
D17
D18
D21
Exame de preguntas obxectivas Proba con base nos contidos fundamentais da materia 40 A1
A3
A5
B10
C1
C11
C14
C24
C60
C66
D1
D2
D6
D7
D8
D12
D13
D15
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

A avaliación que se propon é unha avaliación multicriterio, é dicir, unha avaliación que admite propostas de valoración en todas as actividades que leven a cabo (coñecimentos teóricos, prácticos, traballos, exame, …) permitindo unha avaliación que supoña unha valoración integral do alumno/a.

Criterios para superar a materia:

- Alumnado asistente: enténdese por alumnado asistente aquel que asiste con regularidade ás clases (mínimo un 80%). Este deberá participar nas modalidades indicadas no apartado de Avaliación e será condición indispensable para superar a materia obter en cada unha delas como mínimo a metade da puntuación.

- Alumnado non asistente: enténdese por alumnado non asistente aquel que non asiste con regularidade ás clases (falta máis dun 20%). Éste deberá realizar un exame no que entran todos os contidos da materia, incluidos os abordados nos traballos prácticos. Será condición indispensable para superar a materia obter como mínimo 5 puntos.

Segunda convocatoria:

As partes da materia superadas na 1ª oportunidade, non serán obxecto de avaliación na 2ª, considerándose aprobadas, polo tanto, nese curso académico. De non superar esta última convocatoria non se gardarán as puntuacións obtidas. Responde ás mesmas esixencias e probas realizadas na primeira convocatoria.

As datas oficiais dos exames poden consultarse na web da Facultade.

Outras observacións:

En coherencia co carácter inclusivo que
caracteriza a Facultade de Educación e Traballo Social, esta guía poderá
ser adaptada para atender ás necesidades específicas de apoio educativo
que presente o alumnado adscrito ao programa PIUNE (PAT)

Coa
finalidade de favorecer a conciliación da vida laboral e a formación
académica, os contidos, planificación, recursos metodolóxicos e sistema
de avaliación adaptaranse para o alumnado do curso ponte grantindo, en
todo caso, a consecución das competencias e resultados de aprendizaxe
establecidos neste documento. Abrirase un cartafol específico en Moovi
que informará das tarefas e probas de avaliación que guiarán o
desenvolvemento desta materia para alumnado do curso ponte ou
profesionais en exercicio.

Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000