Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Educación: Escola inclusiva e atención á diversidade
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Identificar dificultades de aprendizaxe relacionadas coa atención á diversidade en contextos inclusivos
saber
A1
A2
A6
B1
B12
B21
Estructurar e promover o aprendizaxe autónomo dos alumnos á luz dos obxectivos e contenidos propios do correspondente nivel educativo, desenvolvendo estratexias que eviten a exclusión e a discriminación.
saber
saber facer
A2
A3
A5
A11
B1
B2
B6
B7
B8
B9
B13
B15
B16
B20
B21
Respetar as diferencias culturais e personais dos alumnos e demáis membros da comunidad educativa.
Saber estar / ser
A3
A4
A5
A12
B10
B11
B12
B14
B16
B19
Adquirir recursos para favorecer a integración educativa de estudantes con dificultades e realizar actividades educativas de apoio no marco dunha educación inclusiva.
saber
saber facer
A2
A3
A4
A5
A11
B1
B2
B5
B6
B7
B8
B15
B17
B20
B21
Experimentar un clima de relación positivo e de respeto que evite a exclusión ou discriminación mediante a construcción de normas de convivencia democrática, afrontando e resolvendo de forma colaborativa situacións problemáticas e conflictos interpersonais de natureza diversa, como modelo de relación que logo poidan aplicar a súa práctica profesional
saber facer
Saber estar / ser
A3
A4
A5
B2
B7
B8
B9
B10
B11
B12
B14
B16
Dinamizar có alumnado a construcción participada de reglas de convivencia democrática, e afrontar e resolver de forma colaborativa situacións problemáticas e conflictos interpersonais de natureza diversa.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A2
A3
A4
A5
B1
B2
B7
B8
B9
B11
B13
B14
Adquirir habilidades básicas de deseño e aplicación didáctica adaptada que faciliten a inclusión de estudantes con necesidades específicas de apoio educativo e desenvolver propostas de acción dentro dun enfoque comprensivo da educación diversificada.
saber facer
Saber estar / ser
A2
A3
A4
A5
A11
B1
B2
B5
B6
B7
B8
B9
B11
B13
B14
B15
B16
B17
B20
B21
Deseñar e desenvolver proxectos educativos e unidades de programación que permitan adaptar o currículo ao contexto sociocultural e as diferentes características do alumnado.
saber
saber facer
A1
A3
A5
A9
A11
B1
B2
B6
B7
B8
B9
B13
B14
B15
B17
B20
Saber promover a adquisición de hábitos en torno á autonomía, a liberdade, a experimentación, a imitación, a aceptación de normas e de límites.
Saber estar / ser
A4
A5
A11
B2
B7
B8
B9
B15
B20
B21
Coñecer a dimensión pedagóxica da interacción entre iguais e os adultos e saber promover a participación en actividades colectivas, a traballo cooperativo e o esforzo individual.
saber
Saber estar / ser
A2
A3
A4
A5
A11
B7
B9
B11
B14
B15
B17
B20
B21
Saber informar aos outros profesionais especialistas para abordar a colaboración do centro e do mestro na atención ás necesidades educativas especiales.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A4
A9
A10
A11
A12
B2
B7
B8
B9
B10
B11
B12
B13
B14
B15
B16
B17
B18
B20
B21
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000