Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Identificar dificultades de aprendizaxe relacionadas coa atención á diversidade en contextos inclusivos |
|
A1 A2 A6
|
B1 B12 B21
|
Estructurar e promover o aprendizaxe autónomo dos alumnos á luz dos obxectivos e contenidos propios do correspondente nivel educativo, desenvolvendo estratexias que eviten a exclusión e a discriminación. |
|
A2 A3 A5 A11
|
B1 B2 B6 B7 B8 B9 B13 B15 B16 B20 B21
|
Respetar as diferencias culturais e personais dos alumnos e demáis membros da comunidad educativa. |
|
A3 A4 A5 A12
|
B10 B11 B12 B14 B16 B19
|
Adquirir recursos para favorecer a integración educativa de estudantes con dificultades e realizar actividades educativas de apoio no marco dunha educación inclusiva. |
|
A2 A3 A4 A5 A11
|
B1 B2 B5 B6 B7 B8 B15 B17 B20 B21
|
Experimentar un clima de relación positivo e de respeto que evite a exclusión ou discriminación mediante a construcción de normas de convivencia democrática, afrontando e resolvendo de forma colaborativa situacións problemáticas e conflictos interpersonais de natureza diversa, como modelo de relación que logo poidan aplicar a súa práctica profesional |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A3 A4 A5
|
B2 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B14 B16
|
Dinamizar có alumnado a construcción participada de reglas de convivencia democrática, e afrontar e resolver de forma colaborativa situacións problemáticas e conflictos interpersonais de natureza diversa. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A2 A3 A4 A5
|
B1 B2 B7 B8 B9 B11 B13 B14
|
Adquirir habilidades básicas de deseño e aplicación didáctica adaptada que faciliten a inclusión de estudantes con necesidades específicas de apoio educativo e desenvolver propostas de acción dentro dun enfoque comprensivo da educación diversificada. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A2 A3 A4 A5 A11
|
B1 B2 B5 B6 B7 B8 B9 B11 B13 B14 B15 B16 B17 B20 B21
|
Deseñar e desenvolver proxectos educativos e unidades de programación que permitan adaptar o currículo ao contexto sociocultural e as diferentes características do alumnado. |
|
A1 A3 A5 A9 A11
|
B1 B2 B6 B7 B8 B9 B13 B14 B15 B17 B20
|
Saber promover a adquisición de hábitos en torno á autonomía, a liberdade, a experimentación, a imitación, a aceptación de normas e de límites. |
|
A4 A5 A11
|
B2 B7 B8 B9 B15 B20 B21
|
Coñecer a dimensión pedagóxica da interacción entre iguais e os adultos e saber promover a participación en actividades colectivas, a traballo cooperativo e o esforzo individual. |
|
A2 A3 A4 A5 A11
|
B7 B9 B11 B14 B15 B17 B20 B21
|
Saber informar aos outros profesionais especialistas para abordar a colaboración do centro e do mestro na atención ás necesidades educativas especiales. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A4 A9 A10 A11 A12
|
B2 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B20 B21
|