Educational guide 2023_24
Facultade de Educación e Traballo Social
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe infantil
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Traballo tutelado O estudante presenta no grupo pequeno oralmente, e logo ao profesor por escrito, exercicios adaptados ao alumnado de educación infantil, elaborados a partir das lecturas propostas polo profesor. 25 A1
A2
A3
A4
B4
B5
C5
C6
C9
C10
C19
C22
D8
D11
D12
Debate O estudante presenta no grupo clase, aspectos dos contidos da materia, previamente preparados, utilizando material proporcionado polo profesor, ademais das aportacións persoais que poida realizar o estudante, utilizando a bibliografá suxerida.forma oral ou escrita. 10 A1
A3
A4
B2
B6
B7
C1
C4
D1
D2
Exame de preguntas obxectivas Probas para avaliación das competencias que inclúen preguntas abertas sobre un tema. Os alumnos deben desenvolver, relacionar, organizar e presentar os coñecementos que teñen sobre a materia nunha resposta extensa. 40 A2
A3
A4
B2
B6
B7
C1
C4
C6
C8
C19
C36
D1
D2
D6
Cartafol/dossier O estudante presenta, oralmene no grupo pequeno, e por escrito ao profesor, evidencias de cal foi o seu traballo con relación aos contidos da materia e e súa participación nos traballos de grupo. 25 A1
A2
A3
A4
A5
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B10
C1
C4
C5
C6
C7
C8
C9
C10
C19
C21
C22
C29
C36
D1
D2
D3
D6
D7
D8
D9
D11
D12
D13
D15
D16
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Existen dúass modalidades de avaliación:

Alumnado da modalidade de Avaliación Continua: Para o alumnado que siga a avaliación Continua, os traballos serán obrigatorios e contará a asistencia a clase, que tamén será obrigatoria (requirese unha asistencia regular de polo menos o 80% das sesións). Os traballos poderán ser entregados na aula ou subidos á plataforma (Moovi) según o calendario que sexa establecido. Para superar a asignatura será necesario que os alumnos obteñan polo menos o 50% da cualificación proposta para cada apartado, en cada proba ou actividade obxecto de avaliación. Aquel alumnado que non supere algunha das probas ou actividades obxecto de avaliación poderán recuperalas na convocatoria de xullo. 

Alumnado da modalidade Avaliación Global: No caso de que un alumno ou alumna non poda seguir a avaliación continua e o traballo en grupo supervisado polo profesorado, terá unha avaliación das competencias da materia, na primeira convocatoria e nas seguintes, que incluirá: unha proba dos contidos teóricos da materia (40% da nota final); un ou varios traballos de materia (40% da nota), e unha proba dos contidos prácticos da disciplina (20%). Para aprobar a materia, o alumno deberá obter polo menos o 50% da calificación establecida cada unha destas tres partes. Todas as datas de exámenes oficiais pódense consultar na WEB da Facultade de Educación e Traballo Social, no apartado “Docencia”, “Exámenes” ou no seguinte enlace: http://fcce.uvigo.es/es/docencia/examenes/

As partes da materia superadas na 1ª oportunidade, non serán obxecto de avaliación na 2ª, considerándose, polo tanto, como aprobadas nese curso académico. 

En coherencia co carácter inclusivo que caracteriza a
Facultade de Educación e Traballo social, esta guía poderá ser adaptada para
atender ás necesidades específicas de apoio educativo que presente o alumnado
adscrito ao programa PIUNE (PAT)

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000