Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe infantil
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Coñecer as características dos estudantes de infantil así como os seus contextos coa finalidade de estimular e potenciar o desenvolvemento persoal de nenos e nenas.
saber
saber facer
A2
A3
A6
B1
B8
B12
Identificar e planificar a resolución de situacións educativas que afectan a estudantes con diferentes capacidades e distintos ritmos de aprendizaxe.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A4
B1
B2
B8
B12
Dominar os coñecementos necesarios para comprender o desenvolvemento da personalidade dos estudantes de infantil.
saber
A2
A6
B1
B12
B13
Comprender os procesos de aprendizaxe relativos ao período 0-6 no contexto familiar, social e escolar.
saber
A4
B1
B2
Coñecer e aplicar metodoloxías e técnicas básicas de investigación en psicoloxía do desenvolvemento na idade infantil.
saber facer
A2
A3
B2
B3
B6
B8
Coñecer os procesos de interacción e comunicación na aula de infantil.
saber
A2
B1
Promover o traballo autónomo e en equipo coa finalidade de mellorar o logro académico e desenvolver estratexias que permitan posteriormente participar na mellora dos procesos de desenvolvemento a través das prácticas educativas.
saber facer
Saber estar / ser
B3
B9
B11
B15
Promover o traballo cooperativo e o traballo autónomo que permita deseñar, planificar e avaliar procesos de ensino e aprendizaxe con outros docentes e profesionais.
saber facer
A2
A7
A10
B6
B7
B8
B9
B11
Coñecer e aplicar metodoloxías e técnicas básicas de investigación en psicoloxía da educación.
saber
saber facer
A2
A10
B2
B8
B15
B16
Crear e manter lazos de comunicación coa familia para incidir eficazmente no proceso educativo.
Saber estar / ser
A10
B11
B16
Coñecer as propostas e desenvolvementos actuais baseados na aprendizaxe de competencias.
saber
A2
B1
B2
Deseñar e materializar espazos de aprendizaxe en contextos de diversidade.
saber facer
Saber estar / ser
A3
B11
Promover no grupo a aceptación de normas e o respecto aos demais.
saber facer
Saber estar / ser
A5
B11
Coñercer, deseñar e aplicar técnicas para identificar disfuncións na aprendizaxe.
saber
saber facer
A6
B1
B7
B8
Coñecer e deseñar situacións de aprendizaxe susceptibles de optimizar: o desenvolvemento de aspectos perceptivo-motrices; a linguaxe oral receptiva e expresiva; unha autoestima positiva e equilibrio emocional.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A2
A4
A5
A6
B3
B11
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000