Guia docente 2023_24
Facultade de Educación e Traballo Social
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe infantil
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Coñecer as características dos estudantes de infantil así como os seus contextos coa finalidade de estimular e potenciar o desenvolvemento persoal de nenos e nenas. A1
B2
B6
B7
C4
C6
C19
Identificar e planificar a resolución de situacións educativas que afectan a estudantes con diferentes capacidades e distintos ritmos de aprendizaxe. A2
B2
B3
B6
C1
C4
C7
C9
C10
C19
C22
D6
D12
Dominar os coñecementos necesarios para comprender o desenvolvemento da personalidade dos estudantes de infantil. A1
B2
B4
B5
B10
C1
C4
C9
C22
D7
D11
Comprender os procesos de aprendizaxe relativos ao período 0-6 no contexto familiar, social e escolar. A1
A2
B2
B6
B7
B10
C1
C4
C6
C19
D1
D6
D12
Coñecer e aplicar metodoloxías e técnicas básicas de investigación en psicoloxía do desenvolvemento na idade infantil. A3
A4
B7
C36
D1
D6
Coñecer os procesos de interacción e comunicación na aula de infantil. A2
B4
C5
C6
C9
C19
D7
D12
D16
Promover o traballo autónomo e en equipo coa finalidade de mellorar o logro académico e desenvolver estratexias que permitan posteriormente participar na mellora dos procesos de desenvolvemento a través das prácticas educativas. A4
B5
B10
C6
C8
C21
C29
D8
D9
D15
Promover o traballo cooperativo e o traballo autónomo que permita deseñar, planificar e avaliar procesos de ensino e aprendizaxe con outros docentes e profesionais. A4
A5
B5
C6
C8
C21
C29
D8
D9
D15
D16
Coñecer e aplicar metodoloxías e técnicas básicas de investigación en psicoloxía da educación. A2
A3
A5
B7
C36
D1
D6
D13
Crear e manter lazos de comunicación coa familia para incidir eficazmente no proceso educativo. A4
B10
C10
D3
D11
Coñecer as propostas e desenvolvementos actuais baseados na aprendizaxe de competencias. A2
B3
C21
D1
D15
D16
Deseñar e materializar espazos de aprendizaxe en contextos de diversidade. A2
B3
C6
C8
C9
C19
C22
D2
D12
D16
Promover no grupo a aceptación de normas e o respecto aos demais. A2
B4
B5
C5
C6
C9
D7
D11
Coñecer, deseñar e aplicar técnicas para identificar disfuncións na aprendizaxe. A3
A4
B3
B6
C1
C4
C7
C9
C10
C22
D1
D6
D8
D16
Coñecer e deseñar situacións de aprendizaxe susceptibles de optimizar: o desenvolvemento de aspectos perceptivo-motrices; a linguaxe oral receptiva e expresiva; unha autoestima positiva e equilibrio emocional. A2
A3
B2
B3
B4
B6
B7
C1
C4
C6
C7
C19
C22
C29
D1
D2
D7
D12
D16
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000