Guia docente 2023_24
Facultad de Educación y Trabajo Social
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Educación: Teoría e institucións contemporáneas da educación
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Traballo tutelado
Asistencia, polo menos a un 40% para non ser considerado/a estudante non asistente, e participación activa nas actividades de aula. Cada traballo terá os seus criterios específicos de avaliación que serán explicados na aula e subidos a Moovi.
20 A1
A2
A3
A4
B1
B3
B4
B5
B7
B9
B11
B12
C1
C3
C5
C6
C10
C12
C13
C14
C19
C20
C21
C22
C23
C24
C25
C26
C27
C28
C29
C30
C31
C32
C41
C44
C59
C60
C61
C62
C63
C64
C66
D1
D2
D3
D5
D6
D7
D8
D9
D11
D12
D13
D14
D15
D16
D17
D18
D19
D21
Resolución de problemas de forma autónoma O persoal docente proporá traballos sobre contidos específicos que aporten actualidade/reflexión crítica ás temáticas traballadas nas clases. Trátase, mediante o traballo persoal e reflexivo, de afondar nos eidos da labor educativa que máis valor teñen no seu quefacer profesional futuro. Cada traballo terá os seus criterios específicos de avaliación que serán explicados na aula e subidos a Moovi. 20 A1
A2
A3
A4
B4
B7
B11
C5
C6
C13
C19
C23
C25
C29
C44
C62
C66
D1
D2
D3
D5
D6
D7
D8
D9
D11
D12
D13
D14
D15
D16
D17
D18
D19
D21
Exame de preguntas obxectivas Proba A. Proba formada por un conxunto de preguntas pechadas con diferentes alternativas de resposta (verdadeiro/falso, elección múltiple, emparellamento de elementos...). O alumnado selecciona una resposta entre un número limitado de posibilidades 40 A1
A2
B1
B9
B12
C1
C14
C19
C26
C31
C44
D1
D3
D7
D9
D13
D21
Exame de preguntas de desenvolvemento Proba B. Proba que incluirá unha única pregunta aberta sobre un tema. O alumnado debera desenvolver, relacionar, organizar e presentar os coñecementos que teñen sobre a materia nunha resposta argumentada. 20 A1
A2
B1
B9
B12
C1
C14
C19
C26
C31
C44
D1
D3
D7
D9
D13
D21
 
Outros comentarios sobre a Avaliación
A cualificación final da disciplina resultará da integración das distintas notas. Deberán ser superadas todas as partes para poder obter unha calificación positiva. O/a alumno/a que non realice todas as actividades de avaliación obterá una cualificación final de SUSPENSO.

De non superar a materia, as competencias non adquiridas serán avaliadas na convocatoria de xullo. No caso de superar algunha das partes da materia conservarase a cualificación para o mesmo curso académico, debendo superar unicamente as probas nas que non se obtivera a cualificación mínima esixida. As partes da materia superadas na 1ª oportunidade, non serán obxecto de avaliación na 2ª, considerándose, polo tanto, como aprobadas nese curso.

O alumnado non asistente debe comunicar esta condición ao profesorado ao inicio do cuadrimestre. A súa avaliación consisitirá nun exame escrito final de toda a materia e a entrega duns traballos sobre temáticas específicas presentes nos contidos.

Será considerado alumnado non asistente aquel que non asista polo menos ao 40% das sesións presenciais (horas A, B e C).

En coherencia co carácter inclusivo que caracteriza á Facultade de  Educación e Traballo Social, esta guía poderá ser adaptada para atender ás necesidades específicas de apoio educativo que presente o alumnado adscrito ao programa PIUNE-PAT.

As datas dos exames, así como as aulas onde se celebren, pódense consultar na web da Facultade no espazo 'datas exames'.

Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000