Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Educación: Teoría e institucións contemporáneas da educación
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Analizar, comprender e avaliar a educación como feito e como acción-intervención desde os marcos teóricos que nos proporcionan distintas teorías contemporáneas da educación
saber
saber facer
Saber estar / ser
A12
B1
B13
B14
B19
Analizar a evolución histórica das institucións educativas formais e non formais tendo en conta os condicionamentos sociais, políticos e normativos.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A12
B1
B13
B14
Desenvolver un coñecemento reflexivo e crítico da educación que permita comprender a complexidade do proceso educativo.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A12
B1
B7
B13
B14
Valorar a acción educativa do mestre na educación infantil como un proceso de intervención profesional, o que supón explicar, xustificar e xerar pedagoxicamente a súa intervención
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A2
A12
B1
B2
B7
B8
B9
B13
B21
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000