Guia docente 2023_24
Facultad de Educación y Trabajo Social
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Educación: Organización do centro escolar
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
2.Coñecer a lexislación que regula as escolas de educación infantil e a súa estrutura e os modelos de organización do espazo en educación primaria. A3
C27
C31
C64
D1
D2
D3
D6
D7
D8
D9
D12
D13
D14
D16
D17
D18
D21
3. Comprender que a dinámica diaria en educación infantil é cambiante en función de cada estudante, grupo e situación e saber ser flexible no exercicio da función docente. A3
A5
B1
B2
B9
B10
B11
C20
C21
C59
D1
D2
D3
D5
D6
D7
D8
D9
D11
D12
D13
D14
D16
D17
D21
4. Valorar a importancia da estabilidade e a regularidade na contorna escolar, os horarios e os estados de ánimo do profesorado como factores que contribúen ao progreso harmónico e integral dos estudantes. A2
A5
B1
B2
C20
C21
C29
C66
D1
D2
D3
D6
D7
D8
D9
D11
D13
D16
D18
5. Planificación das secuencias de aprendizaxe e organización das situacións de traballo na aula e no espazo de xogo. A1
B1
B2
C21
C31
C59
D1
D2
D3
D6
D7
D8
D9
D12
D13
D14
D17
D22
6. Saber traballar en equipo con outros profesionais e colaborar cos distintos sectores da comunidade educativa e da contorna co fin de planificar secuencias de aprendizaxe e organizar situacións de traballo na aula e no espazo de xogo identificando as peculiaridades do período de 0-3 anos e de 3-6 anos. A1
B1
B2
C21
C29
C59
D1
D2
D3
D6
D7
D8
D9
D11
D13
D14
D17
D18
D20
7. Ter unha imaxe realista de se mesmo, actuar conforme ás propias conviccións, asumir responsabilidades, tomar decisións e relativizar as posibles frustracións. A2
B1
B2
C32
C59
C66
D1
D2
D3
D6
D7
D8
D9
D13
D15
D20
D21
8. Tomar conciencia da complexidade dos procesos educativos en xeral e os procesos de ensino aprendizaxe nas etapas obrigatorias do sistema educativo. A1
B1
B2
C27
C31
C66
D1
D2
D3
D6
D7
D8
D9
D13
D21
9. Analizar e aplicar distintas estratexias metodolóxicas para organizar os espazos, materiais e tempos en función de diferentes modelos didácticos e das características e necesidades do alumnado. A1
B1
B2
C20
C21
C31
D1
D2
D3
D6
D7
D8
D9
D12
D13
D15
D16
D17
D20
10. Coñecer experiencias internacionais e exemplos de experiencias innovadoras en educación infantil e aplicalas na aula. A1
B1
C12
C21
C27
C30
C31
C66
D1
D2
D3
D4
D6
D7
D8
D9
D13
D19
D20
D21
11. Participar na definición de proxecto educativo e na actividade xeral do centro atendendo a criterios de control de calidade. A1
B1
B2
C8
C20
C21
C26
C30
C31
C32
D1
D2
D3
D5
D6
D7
D8
D9
D11
D12
D13
D14
D15
D16
D17
D18
D19
D20
D21
D22
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000