Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Educación: Organización do centro escolar
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
1. Coñecer a evolución histórica do sistema educativo no noso país e os condicionantes políticos e lexislativos da actividade educativa e situar a escola no sistema educativo español, no contexto europeo e internacional.
saber
A1
A9
A11
A12
B1
B2
B6
B7
B8
B9
B12
B18
B20
B21
2.Coñecer a lexislación que regula as escolas de Educación Infantil e a súa estrutura e os modelos de organización do espazo en educación infantil.
saber
A1
A3
A9
B1
B6
B8
B13
B21
3. Comprender que a dinámica diaria en educación infantil é cambiante en función de cada estudante, grupo e situación, e saber ser flexible no exercicio da función docente.
saber
A1
A9
A11
A12
B1
B2
B6
B7
B8
B12
B16
B18
B20
B21
4. Valorar a importancia da estabilidade e a regularidade no ámbito escolar, os horarios e os estados de ánimo do profesorado como factores que contribúen ao progreso harmónico e integral dos estudantes.
saber
A1
A3
A4
A5
A9
A11
A12
B1
B2
B6
B7
B8
B9
B12
B13
B16
B17
B18
B22
5. Planificación das secuencias de aprendizaxe e organización das situacións de traballo na aula e no espazo de xogo.
saber
saber facer
A1
A2
A3
A4
A5
A7
A9
A11
A12
B1
B2
B6
B7
B8
B9
B11
B12
B17
B18
B21
6. Saber traballar en equipo con outros profesionais e colaborar cos distintos sectores da comunidade educativa e do ámbito co fin de planificar secuencias de aprendizaxe e organizar situacións de traballo na aula e no espazo de xogo identificando as peculiaridades do período de 0-3 anos e de 3-6 anos.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A2
A3
A4
A9
A11
A12
B1
B2
B6
B7
B8
B9
B17
B18
B21
7. Ter unha imaxe realista de un mesmo, actuar conforme ás propias conviccións, asumir responsabilidades, tomar decisións e relativizar as posibles frustracións.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A9
A10
A11
A12
B1
B2
B6
B7
B8
B9
B13
B14
B17
B18
B20
B21
8. Tomar conciencia da complexidade dos procesos educativos en xeral e os procesos de ensinanza e aprendizaxe nas etapas obrigatorias do sistema educativo.
saber
saber facer
A1
A2
A3
A4
A5
A9
A11
A12
B1
B2
B6
B7
B8
B9
B17
B18
B21
9. Analizar e aplicar distintas estratexias metodolóxicas para organizar os espazos, materiais e tempos en función de diferentes modelos didácticos e das características e necesidades do alumnado.
saber
saber facer
A1
A2
A3
A5
A6
A7
A9
A11
A12
B1
B2
B5
B6
B7
B8
B9
B11
B13
B14
B15
B17
B18
B21
10. Coñecer experiencias internacionais e exemplos de experiencias innovadoras en educación infantil e aplicalas na aula.
saber
A1
A9
A11
A12
B1
B2
B12
B17
B18
B19
B21
11. Participar na definición de proxecto educativo e na actividade xeral do centro atendendo a criterios de control de calidade.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A3
A9
A11
A12
B1
B2
B7
B8
B9
B13
B17
B18
B21
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000