Educational guide 2023_24
Facultade de Educación e Traballo Social
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Educación: Desenvolvemento motor
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Presentación Exposición e defensa dun deseño de intervención interdisciplinar para estimular o desenvolvemento motor na etapa de Educación Infantil. O tópico de partida será unha obra de literatura infantil. 30 B1
B2
B3
B4
B5
B9
B11
C1
C2
C4
C15
C21
C23
C24
C25
C26
C36
C44
C53
D1
D2
D3
D5
D6
D7
D8
D9
D11
D12
D13
D14
D15
D16
D17
D18
D19
D20
D21
Cartafol/dossier Elaboración de informes de prácticas de avaliación de desenvolvemento motor. 30 B2
B3
B11
C1
C2
C4
C15
C16
C18
C23
C24
C25
C26
C36
C44
D1
D2
D3
D5
D6
D7
D8
D13
D15
D17
D21
Exame de preguntas obxectivas A proba de avaliación consistirá nun exame escrito que recollerá cuestións teóricas e prácticas relacionadas cos bloques de contidos que conforman a materia. Poderá ser tipo test ou preguntas de naturaleza aberta a desenvolver. 40 B1
B8
B9
B10
B12
C1
C2
C4
C15
C16
C18
C24
C44
C53
D1
D7
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

SISTEMA DE AVALIACIÓN CONTINUA (PARA ALUMNOS QUE ASISTEN Ao 80% DE CLASESTEÓRICAS E PRÁCTICAS)

Para optar por este sistema de avaliación é imprescindible aasistencia ao 80% das prácticas .

PROBA OBXETIVA

PORTAFOLIOS

INTERVENCIÓN

40% (4 puntos)

30% (3 puntos)

30% (3 puntos)

Para superar a materia en necesario alcanzar o 50% en cadaapartado obxecto de avaliación.

SISTEMA DEAVALIACIÓN PARA ALUMNADO QUE NON ASISTEN A CLASES TEÓRICAS E PRÁCTICAS

Para alumnado non asistente ou que non alcanzan o 80% daasistencia, a avaliación de competencias teórica

AVALIACIÓN DE COMPETENCIAS TEÓRICAS

40%

AVALIACIÓN DE COMPETENCIAS PRÁCTICAS

60%

A avaliación para alumnado non asistente realizarase mediante exame escrito que contén preguntas de desenvolvemento e preguntas tipos test.
O manual de referencia para a preparación da parte teórica da materia é o seguinte:

Granda, J., & Alemany, I. (2003). Manual de aprendizaje y desarrollo motor. Barcelona: Paidós Educación Física

A avaliación para alumnado non asistente realizarase mediante dous procedementos: entrega de dossier de prácticas e exame escrito.En Moovi poderá atoparse unha descrición detallada de todas as prácticas desenvolvidas ao longo do curso.


As competencias non superadas na convocatoria de xuño poderán superarse naconvocatoria de xullo. As competencias superadas mantéñense. As datas oficiaisdos exames poden consultarse na web da facultade no espazo "datas exames".

Encoherencia co carácter inclusivo que caracteriza a Facultade de Educación eTraballo social, esta guía poderá ser adaptada paraatender ás necesidades específicas de apoio educativo que presente o alumnadoadscrito ao programa PIUNE (PAT).

Coa finalidade de favorecer a conciliación da vida laboral e a formación académica, os contidos, planificación, recursos metodolóxicos e sistema de avaliación adaptaranse para estudantado do curso ponte garantindo, en todo caso, a consecución das competencias e resultados de aprendizaxe establecidos neste documento. Abrirase un cartafol específico na plataforma Moovi, na cal se informará das tarefas e probas de avaliación que guiarán o desenvolvemento desta materia para estudantado do curso ponte ou profesionais en exercicio.

É importante a participación nas primeiras sesións da materia para comprender o proceso do seu desenvolvemento. Toda a información necesaria para superar a materia atópase na plataforma Moovi a disposición dos alumnos/as

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000