BLOQUE INTRODUCTORIO. Conceptos previos sobre aprendizaxe e desenvolvemento motor |
1. O ser humano/neno como un todo integral
2. A conduta motora é ALGO MÁIS que o movemento observable, é un proceso e non só un resultado.
3. A diversidade de tarefas motrices
4. Múltiples capacidades subxacen ao movemento.
5. A conduta motora evoluciona desde os movementos reflexos do recentemente nado, ata as habilidades motrices específicas máis complexas,
6. Que factores ou procesos actúan nestes cambios? . Desenvolvemento, maduración, crecemento, aprendizaxe
7. A aprendizaxe motora: como aprendemos e elementos implicados na aprendizaxe |
BLOQUE TEMÁTICO I: O COMPORTAMENTO MOTOR
Factores implicados na competencia motriz
|
1. AS CAPACIDADES PERCEPTIVO-MOTRICES
1.1. Percepción corporal. O esquema corporal
Factores que integran a dimensión da corporalidade
Trastornos psicomotores da concienciación corporal
1.2. Percepción espacial. Espacialidad.
Factores que integran percepción espacial
Trastornos relacionados coa percepción espacial
1.3 Percepción temporal.
Factores que integran a percepción temporal
Trastornos na percepción temporal
2. As CAPACIDADES COORDINATIVAS.
3. FACTORES CUANTITATIVOS DO COMPORTAMENTO MOTOR. AS CAPACIDADES FÍSICAS
4. A CREATIVIDADE MOTRIZ
|
BLOQUE TEMÁTICO III: RECURSOS PARA A AVALIACIÓN DO DESENVOLVEMENTO MOTOR INFANTIL |
1.1. Para que se avalía?
1.2. Cando se avalía?
1.3. Que se avalía?
2. PROBAS E INSTRUMENTOS DE AVALIACIÓN PSICOMOTRIZ
2.1. Laboratorio e aparellos para avaliar corrdinación motora
2.2. Escala de avaliación da psicomotricidade en idade Preescolar (EPP)
2.3. Exame Psicomotor (Linares, P.L.)
|