Guia docente 2023_24
Facultade de Educación e Traballo Social
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 0-6 anos
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Debate Os alumnos discuten e achegan sobre un tema, previamente preparado mediante lectura 10 A2
A3
A5
B2
B3
B6
C1
C2
C4
C8
C21
C23
C24
C25
C26
C29
C30
D1
D2
D3
D6
D8
D9
D11
D12
D13
D15
Traballo tutelado Presentación ao Grupo C do traballo que se está a realizar. Realización dun
traballo en grupo, referidos á materia, cun compoñente básico de aplicación
práctica. Exposición pública do mesmo. Valórase a presentación do traballo,
tanto escrita como oral: o aspecto práctico do mesmo e o deseño con carácter
científico.
25 A2
A3
A5
B2
B3
B6
C1
C2
C4
C8
C21
C23
C24
C25
C26
C29
C30
C36
D1
D2
D3
D6
D8
D9
D11
D12
D13
D15
Cartafol/dossier Cartafol subido a plataforma de teledocencia do conxunto de tarefas realizadas nos grupos B. 25 A2
A3
A5
B2
B3
B6
C1
C2
C4
C8
C21
C23
C24
C25
C26
C29
C30
C36
D1
D2
D3
D6
D8
D9
D11
D12
D13
D15
Exame de preguntas obxectivas Exame tipo test de todos os contidos teóricos da materia 40 A2
A3
A5
B2
B6
C1
C2
C4
C23
C36
D6
D13
D15
 
Outros comentarios sobre a Avaliación
Existen dúas modalidades de avaliación:

Alumnado da modalidade de Avaliación Continua: Para o alumnado que siga a avaliación Continua, os traballos serán obrigatorios e contará a asistencia a clase, que tamén será obrigatoria (requírese unha asistencia regular de polo menos o 80% das sesións). Os traballos poderán ser entregados na aula ou subidos á plataforma (Moovi) según o calendario que sexa establecido. Para superar a asignatura será necesario que os alumnos obteñan polo menos o 50% da cualificación proposta para cada apartado, en cada proba ou actividade obxecto de avaliación. Aquel alumnado que non supere algunha das probas ou actividades obxecto de avaliación poderán recuperalas na convocatoria de xullo. 

Alumnado da modalidade Avaliación Global: No caso de que un alumno ou alumna non poda seguir a avaliación continua e o traballo en grupo supervisado polo profesorado, terá unha avaliación das competencias da materia, na primeira convocatoria e nas seguintes, que incluirá: unha proba dos contidos teóricos da materia (40% da nota final); un ou varios traballos de materia (40% da nota), e unha proba dos contidos prácticos da disciplina (20%). Para aprobar a materia, o alumno deberá obter polo menos o 50% da calificación establecida cada unha destas tres partes. Todas as datas de exámenes oficiais pódense consultar na WEB da Facultade de Educación e Traballo Social, no apartado “Docencia”, “Exámenes” ou no seguinte enlace: http://fcce.uvigo.es/es/docencia/examenes/

As partes da materia superadas na 1ª oportunidade, non serán obxecto de avaliación na 2ª, considerándose, polo tanto, como aprobadas nese curso académico. 

En coherencia co carácter inclusivo que caracteriza a Facultade de Educación e Traballo social, esta guía poderá ser adaptada para atender ás necesidades específicas de apoio educativo que presente o alumnado adscrito ao programa PIUNE (PAT). 

Coa finalidade de favorecer a conciliación da vida laboral e a formación académica, os contidos, planificación, recursos metodolóxicos e sistema de avaliación adaptaranse para alumnado do curso ponte garantindo, en todo caso, a consecución das competencias e resultados de aprendizaxe establecidos neste documento. Abrirase un cartafol específico na plataforma Moovi.

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000