Resultados de aprendizaxe |
Competencias |
- Analizar o contexto da actual sociedade da información e reflexionar sobre a nova contorna social e educativa que xeran as Tecnoloxías da Información e a Comunicación (TICs), dando lugar á necesidade de adquirir novas competencias persoais e profesionais en Educación Infantil. |
CB1 CB2 CB3 CB4 CB5
|
CG1 CG2 CG3 CG4 CG5 CG6 CG8 CG9 CG10 CG11 CG12
|
CE13 CE14 CE28 CE29 CE33
|
CT1 CT2 CT3 CT4 CT5 CT6 CT7 CT8 CT9 CT12 CT13 CT14 CT15 CT16 CT17 CT21
|
- Familiarizarse cos marcos lexislativos que regulan a contorna dixital e coñecer a lexislación aplicable ao uso das novas tecnoloxías na educación infantil |
CB5
|
CG1 CG2 CG3 CG7 CG9 CG12
|
CE25 CE29 CE33
|
CT1 CT2 CT3 CT4 CT5 CT6 CT7 CT8 CT9 CT12 CT13 CT14 CT15 CT16 CT17 CT21
|
- Analizar as linguaxes audiovisuais e as súas implicacións educativas |
CB3 CB5
|
CG11
|
CE25 CE41 CE50 CE57 CE61
|
CT1 CT2 CT3 CT4 CT5 CT6 CT7 CT8 CT9 CT12 CT13 CT14 CT15 CT16 CT17 CT21
|
- Adquirir conceptos teóricos e habilidades prácticas para o emprego de habilidades que faculten ao alumno no manexo e aplicación dos novos medios tecnolóxicos e dixitais na súa formación continuada e o exercicio profesional |
CB2 CB4 CB5
|
CG3 CG7 CG9 CG10 CG11 CG12
|
CE10 CE29 CE41 CE57 CE61
|
CT1 CT2 CT3 CT4 CT5 CT6 CT7 CT8 CT9 CT12 CT13 CT14 CT15 CT16 CT17 CT21
|
- Ser quen de buscar, seleccionar e avaliar ou deseñar e construír materiais didácticos en soporte tecnolóxico adaptados ás características do alumnado e dos contidos de aprendizaxe, así como de realizar unha proposta didáctica de integración curricular en contextos específicos. |
CB3 CB4 CB5
|
CG1 CG2 CG3 CG7 CG9 CG10 CG11
|
CE25 CE28 CE29 CE41
|
CT1 CT2 CT3 CT4 CT5 CT6 CT7 CT8 CT9 CT12 CT13 CT14 CT15 CT16 CT17 CT21
|
- Identificar puntos fortes e febles nos materiais dixitais avaliando e determinando as súas posibilidades de integración nos procesos de ensino-aprendizaxe. |
|
|
|
CT1 CT2 CT3 CT4 CT5 CT6 CT7 CT8 CT9 CT12 CT13 CT14 CT15 CT16 CT17 CT21
|
- Integrar os novos medios de comunicación nos procesos de ensino-aprendizaxe. |
CB5
|
CG3 CG7 CG9 CG10 CG11 CG12
|
CE41 CE50 CE57 CE61
|
CT1 CT2 CT3 CT4 CT5 CT6 CT7 CT8 CT9 CT12 CT13 CT14 CT15 CT16 CT17 CT21
|
- Afrontar a producción e adaptación de materiais e recursos tecnolóxicos de forma creativa e innovadora axustándose ás necesidades de contornas específicas. |
CB4 CB5
|
CG11
|
CE28 CE41 CE50 CE57 CE61
|
CT1 CT2 CT3 CT4 CT5 CT6 CT7 CT8 CT9 CT12 CT13 CT14 CT15 CT16 CT17 CT21
|
- Desenvolver as capacidades de colaboración, participación activa e traballo en equipa como instrumentos básicos da formación como futuros docentes, e tomar conciencia de que o traballo é unha labor de equipa. |
CB2 CB5
|
CG4 CG5
|
CE29
|
CT1 CT2 CT3 CT4 CT5 CT6 CT7 CT8 CT9 CT12 CT13 CT14 CT15 CT16 CT17 CT21
|
- Traballar autónomamente, cun posicionamento académico e unha actitude investigadora ante os procesos educativos en xeral e a educación virtual ou e-learning, en particular. |
CB5
|
|
|
CT1 CT2 CT3 CT4 CT5 CT6 CT7 CT8 CT12 CT13 CT14 CT15 CT16 CT17 CT21
|