Guia docente 2023_24
Facultade de Educación e Traballo Social
Máster Universitario en Profesorado en Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensino de Idiomas. Especialidade (Ourense): Orientación
 Materias
  Diagnóstico e Evolución da Competencia Curricular
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Aprendizaxe baseado en proxectos Elaboración de proxectos que dan respostas a vida real.
Debates
Exposición dos traballos
30 B13
C1
C2
C3
C4
C9
C10
C11
D1
Resolución de problemas de forma autónoma Deseño e execución dos pasos de diferentes procesos de resolución de problemas na avaliación psicopedagóxica e curricular. 30 B13
C1
C3
C4
C9
C10
C11
D1
Cartafol/dossier Presentación das actividades e proxectos realizados durante a materia. Valórase a estrutura, actualización documental e entrega en prazo. 40 B13
C1
C2
C3
C4
C9
C10
C11
D1
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Existen dúas modalidades de avaliación: Contínua e Global.

Para a avaliación contínua esíxese a todo o alumnado unha asistencia presencial dun mínimo do 80% das sesións (admisible a falta do 20% das horas) ademáis da realización e entrega de tarefas ponderables.

Os prazos de entrega das actividades, traballos, etc. serán comunicados o primeiro día de clase coa presentación do programa da materia. É necesario respetalos estrictamente para ser cualificados na avaliación continua.

Para a avaliación Global o alumnado non asistente realizará unha proba escrita (data marcada no calendario do mestrado para exames oficiais) sobre todos os contidos traballados. Esta proba estará basada na rigurosidade e profundización dos coñecimentos e competencias acadadas polos alumnos/as na materia. Constará de catro preguntas teórico-prácticas a desenvolver e terá una ponderación de 10 puntos (100% de la nota final).

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000