Guia docente 2023_24
Facultade de Educación e Traballo Social
Máster Universitario en Profesorado en Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensino de Idiomas. Especialidade (Ourense): Orientación
 Materias
  Diagnóstico e Evolución da Competencia Curricular
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Determinar a natureza e sentido do diagnóstico e a avaliación en educación C1
C4
C10
Definir as principais variables do diagnóstico e a avaliación en educación B13
C1
C2
C11
Precisar e utilizar axeitadamente a metodoloxía do coñecemento diagnóstico e avaliador en educación B13
C1
C3
C4
C9
C10
C11
D1
Identificar e valorar os condicionantes da calidade diagnóstica C3
Determinar as características, aportacións e limitacións dos diferentes recursos do diagnóstico en educación, así como as diferentes técnicas e modelos de avaliación C1
C3
C4
D1
Utilizar axeitadamente os principais recursos do diagnóstico en educación en ámbitos de desenvolvemento cognitivo, social, emocional e curricular. B13
C1
C3
C4
C10
C11
D1
Realizar estudos diagnósticos e avaliacións de calidade, así como os informes correspondentes B13
C1
C2
C4
C11
D1
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000